Cajsa Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Sitter og titter litt på brudebuketter og fant denne: http://www.bernzonsblommor.nu/view_image.a...doftrankeblomma Hadde den vært stilig til en vinterbrud som meg eller var den bare rar? Synes den var ganske så kul jeg da..
Catzy Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Synes den var litt morsom, jeg. Sikkert fin til en vinterbrud, og så slipper du å fryse på hendene utenfor kirken. Catzy
Gjest MrsL Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Vet du, hadde jeg giftet meg på en kaldere årstid så hadde den vært favoritten min
Cajsa Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2004 Å, så bra den fikk litt varm velkomst da! Tror nemlig den hadde passet så bra - skal ha sånn pelskant på utecapen med hette jeg skal bruke!
Lissemor Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 Den har jeg sett på mange ganger.Synes den er nydelig.
Lisemor Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Kjempeflott med moffe til vinterbruder.Go for it.
Amelie Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes også den var veldig fin, og jeg tror nok det er lurt med en moffe for kalde hender! Ellers ville jeg ha bytta ut eføyen med noe annet grønt, men det er jo min smak da :-)
vimsa Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Kjempeflott med moffe til vinterbruder.Go for it. Kjempetøff, men kanskje ha litt mere grønt? Men det er jo smak og behag det da. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 kjempefin muffe/bukett. Du kan jo helt sikkert få laget den annerledes hvis du vil det og. Jeg ville kanskje hatt den enda mer hengende. Og selv elsker jeg farger, så jeg ville hatt blomster i farge. Men det er jo smak og behag. Anbefaler deg å ta med bilde til blomsterbutikk når du skal bestille. Flinke blomsterdekoratører klarer å lage en bukett akkurat til deg.
Måne Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Jeg synes også den var veldig fin' date=' og jeg tror nok det er lurt med en moffe for kalde hender! Ellers ville jeg ha bytta ut eføyen med noe annet grønt, men det er jo min smak da :-)[/quote'] :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Gjest Tabby Skrevet 9. juni 2004 #13 Skrevet 9. juni 2004 Flott bukett Cajsa! Skal man gifte seg på vinteren, så vis det! :-)
smile Skrevet 9. juni 2004 #14 Skrevet 9. juni 2004 Go for it!!!!! Hørtes stilig ut når du skal ha pelskant andre steder. Trå til!
Bokalven Skrevet 10. juni 2004 #15 Skrevet 10. juni 2004 Har sett den foer, faktisk. Den er nok ikke helt min greie, er jeg redd.
Augustbrud02 Skrevet 10. juni 2004 #16 Skrevet 10. juni 2004 Litt morsom egentlig, men vil det ikke se litt rart ut da? Den er jo glimrende når man er utendørs, men nå man skal gå opp kirkegulvet (eller være i tinghuset), er det ikke litt snålt med noe sånt inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå