AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Tenke på eksen etter 2 år? Jeg har ny kjæreste å fått barn men tenker fremdeles på han... Vi hadde ett stygt brudd... Dette plager meg... For jeg elsker mannen min... Men han er der ennå å suser i tankene mine... nesten hver dag. Hva feiler meg? Anonymous poster hash: 99f3e...12d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Du høres ut som en typisk dame som ender opp med å være utro. Anonymous poster hash: 87a70...8db
Bernardette Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Hva feiler meg? Bl.a. en ting: Du kan ikke forskjellen på "et" og "ett". Kom igjen, skyt meg.
Gjest Funky Punk Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Hva tenker du når du tenker på ham da? Jeg tenker fortsatt på min ex, selv etter 10 år, men jeg tenker ikke romantisk om han eller har seksuelle fantasier om han 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hva tenker du når du tenker på ham da? Jeg tenker fortsatt på min ex, selv etter 10 år, men jeg tenker ikke romantisk om han eller har seksuelle fantasier om han Tenker: At jeg er bitter, trist. Samtidig som jeg er glad i han og jeg husker at vi hadde det mye fint. Anonymous poster hash: 99f3e...12d
Gjest Funky Punk Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Tenker: At jeg er bitter, trist. Samtidig som jeg er glad i han og jeg husker at vi hadde det mye fint. Anonymous poster hash: 99f3e...12d Vil tro at du tenker på han pga mye uoppgjort dere imellom. Du sier at dere hadde et stygt brudd, og da blir det gjerne slik. Om det ikke er mulig å sette seg ned å prate med han pr i dag, så ville jeg jobbet med de uoppgjorte følelsene selv så godt det går an
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå