Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er litt hardhendt. Jeg har forsøkt å hinte om dette, men jeg får fortsatt blåmerker etter å ha vært hos ham.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Nå som det går mot sommer føler jeg at jeg nesten ikke kan gå i noe kortermet.

Anonymous poster hash: 2f9f9...637

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte bildet

AnonymBruker
Skrevet

post-37809-0-44157600-1397576291_thumb.j

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Kjæresten min er litt hardhendt. Jeg har forsøkt å hinte om dette, men jeg får fortsatt blåmerker etter å ha vært hos ham.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Nå som det går mot sommer føler jeg at jeg nesten ikke kan gå i noe kortermet.

Hva er det med dere unge jenter som ikke tør si noe i klartekst? Du skal ikke hinte! Si direkte at han er for voldsom, at du synes det er vondt, at du får blåmerker. Hvis han ikke tar hensyn, må du vurdere om du vil fortsette med ham.

Endret av Arabella
  • Liker 8
Skrevet

Vis han bilde og gi "hintet" på nytt? Man skal da ikke kunne trenge å "hinte" om at man får blåmerker?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Reagerer han ikke når han ser armene dine engang? Med mindre du får blåmerker VELDIG lett er ikke det der "litt hardhendt".

Hvordan oppstår disse blåmerkene? Er liksom ikke en helt naturlig plass å få blåmerker etter røff sex.

Anonymous poster hash: 07540...e99
  • Liker 4
Skrevet

Klarer ikke helt se hvor det er engang. Er det overarmen, eller leggen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har han gitt deg disse blåmerkene egentlig?

Anonymous poster hash: a94be...a66
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Er det etter sex eller uoverensstemmelser ?

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke helt se hvor det er engang. Er det overarmen, eller leggen?

Sikert overarmen siden hun sier hun ikke kan gå med kortermede plagg.

Anonymous poster hash: 07540...e99

Skrevet

Dette er mye mer enn "litt hardhendt"! Hvordan har disse oppstått, under sex eller ellers? Du må ta det opp med han, og vær direkte så han virkelig forstår hva du mener. Hvis han ikke forstår problemet, syns jeg du bør revurdere forholdet. Dette er overhodet ikke greit. Lykke til!

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Skjønner ikke stort av dette innlegget jeg.

LITT hardhendt,og så er du ofte full av blåmerker?!

i hvilket situasjoner oppstår disse merkene da?

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett på armene jeg får disse blåmerkene. Får ikke blåmerker så veldig lett, men er litt klønete så har ofte blåmerker så beina etter at jeg har gått inn i ett eller annet (bord f.eks)

Det er ikke under sex eller ved at vi krangler de oppstår. Men ved lekebrytning og lignende

AnonymBruker
Skrevet

Er dette pga krangling? Eller lekesloss/tuller med hverandre? Eller sex? Du må være litt mer spesifikk!

Anonymous poster hash: 49373...95f

AnonymBruker
Skrevet

Er dette pga krangling? Eller lekesloss/tuller med hverandre? Eller sex? Du må være litt mer spesifikk!

Anonymous poster hash: 49373...95f

Lekeslossing/brytning

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre om han har tenkt å fortsette helt til det begynner å gå rykter om att han mishandler deg? Ikke normalt å påføre dama si sånne merker

Anonymous poster hash: 235d4...fda

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vil lekebryte, så sier du det til han. Hvis han ikke respekterer det, så er det ikke lek...

• Liker 2
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Som flere sier her, slutt å hinte og si ordentlig ifra.

Endret av Calavi
  • Liker 2
Skrevet

En ting er å være litt gul og blå på stumpen, men på armen? Holder han deg så hardt? Virker ikke normalt. Si det rett ut, ikke hint.

Skrevet

Lekeslåssing?

Dette er ikke resultat av lekeslåssing, men harde grep, klyping og/eller knuffing, for det skal faktisk en god del maktbruk til for å utløse blåmerker på "offeret", om ikke vedkommende har unormalt lett for å få det.

Enten er typen din en muskelbunt som har bedrevet styrketrening på høyt nivå i lengre tid, og ikke helt har kontroll på kreftene sine, eller så har han regelrett voldelige tendenser.

Er bare å si klart og tydelig ifra her altså, og respekterer han deg ikke er det på tide å avslutte forholdet. Man skal da under ingen omstendigheter måtte gå rundt og skjule armene sine pga blåmerker påført av sin egen kjæreste, det sier seg selv...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...