Gå til innhold

Har bitt ned neglene, hvordan dempe smertene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, som tittelen sier..

Jeg biter egentlig ikke negler, men plutselig skjedde det likevel, og nå sitter jeg her med fingertupper som gjør så utrolig vondt! Finnes det noe jeg kan gjøre for å dempe smertene? Klarer såvidt å skrive på tastaturet, men sliter med å få på/av bukser, vondt og vaske hendene osv.

(Skal IKKE gjøre det igjen! :opplyser:)

Hjelp mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skulle hatt lokalbedøvende salve. Jeg vet ikke om du får kjøpt det uten resept?

Gjest chisandra
Skrevet

Prøv å ikke tukle så mye med det, det blir bedre raskt. :)

Skrevet

Du skulle hatt lokalbedøvende salve. Jeg vet ikke om du får kjøpt det uten resept?

Det eneste jeg finner i skapene her er tigerbalsam, men vet ikke om det er noe særlig å ha på?

Skrevet

Det eneste jeg finner i skapene her er tigerbalsam, men vet ikke om det er noe særlig å ha på?

Nei det vet jeg ikke. Aldri prøvd det selv. La det bli lenge til neste gang du biter neglene dine da? ;)

Skrevet

Nei det vet jeg ikke. Aldri prøvd det selv. La det bli lenge til neste gang du biter neglene dine da? ;)

Tro meg, husker hvorfor jeg sluttet i utgangspunktet ja! Huff :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

hos meg pleier det å hjelpe bittelitt om jeg tar på plaster :P

Anonymous poster hash: 5b213...447
  • Liker 1
Skrevet

Uff ikke tigerbalsam. Dypp fingrene i lunkent vann og smør inn med god håndkrem. Det peier og roe seg etter et døgn.

Skrevet

Gnagsårplaster.

Som du ikke tar av før det har grodd.

Tigerbalsam er en dårlig idé, siden det vil svi.

Men AloeVera-gel er ok.

Skrevet

Uff ikke tigerbalsam. Dypp fingrene i lunkent vann og smør inn med god håndkrem. Det peier og roe seg etter et døgn.

Uff, det svir jo så voldsomt med håndkrem også, men jeg får vel bare bite tennene sammen (og ikke bite neglene), til det går over :-)

Skrevet

Neinei, det blir jo bare værre når hendene er fuktige!

TS, hos meg pleier det å hjelpe å føne hendene. :fnise:

Skrevet

Det lindrer i varmt vann, det har jeg gjort flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...