Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag til en date utenom det vanlige.

Ved erfaring så synes jeg det er kjekt å gå på en date der begge prøver noe nytt, jeg føler enn blir mye bedre kjent på den måten enn den vanlige middags daten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

klatring, bowling, matlaging, ølsmaking..

Anonymous poster hash: 16ab2...4de
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

klatring, bowling, matlaging, ølsmaking..

Anonymous poster hash: 16ab2...4de

Og der kom den umiddelbart! Jeg vil snart forske på fenomenet bowlingdater på kg. :laugh:

Anonymous poster hash: a3aa3...b58

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på hvor du bor. I nord så ville en spesiell date kanskje vært kongekrabbe fiske, snøskutertur opp til nordkapp, hundeslede og bidos på vidda. I sør, vet ikke, klatring, dykking, seilbåt?

Skrevet

Jeg har tenkt om været tillater det, å dra ut å fiske også lage middag etterpå av fisken vi forhåpentligvis får, bare litt usikker hva en mann tenker når en jente foreslår en slike date :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt om været tillater det, å dra ut å fiske også lage middag etterpå av fisken vi forhåpentligvis får, bare litt usikker hva en mann tenker når en jente foreslår en slike date :fnise:

Hvis det var motsatt og en mann ba meg på fisketur, så ville jeg vel blitt med på fiskingen, bare jeg slapp å spise den. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Syns det høres ut som en fine date det, ingenting er bedre enn å spise fisk man har fanget selv. Og han setter sikkert mer pris på det enn å dra på en romantisk film ;)

Skrevet

Hvis det var motsatt og en mann ba meg på fisketur, så ville jeg vel blitt med på fiskingen, bare jeg slapp å spise den. :laugh:

Er det noe ikke jeg kan så er det å lage mat av denne fisken hehe

Kan lage fiskekaker og fiskeboller, tenker med litt vin ved siden av så blir jo alt morsomt :danse::vin:

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe ikke jeg kan så er det å lage mat av denne fisken hehe

Kan lage fiskekaker og fiskeboller, tenker med litt vin ved siden av så blir jo alt morsomt :danse::vin:

Bare ikke gjør det alt for morsomt da, jfr den andre tråden din :P

Skrevet

Bare ikke gjør det alt for morsomt da, jfr den andre tråden din :P

haha, det skal jeg love deg ikke skjer. blander aldri mye alkohol og en date, går sjelden bra :fnise:

Jeg har gått på en smell i år, så.......... :pasha:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...