AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #21 Skrevet 15. april 2014 Både hos Goboken og Foreldre&Barn (siden de er nevnt) så er det valg for å motta telefoner/reklame i posten/reklame eller nyhetsbrev på mail. Man logger på, huker av for "jeg ønsker ikke å motta..." og vips så slipper man spam. I tillegg kan man hele tiden avbestille og endre bokpakker, endre hvilke bokklubber man vil ha bøker fra (mange forskjellige i Goboken) og avslutte abonnement på nettet. Man bør først og fremst lese hva man sier ja takk til, og også hva man signerer på av medlemsvilkår. Så logger man inn på "Min side" og ser hva som står av alternativer der, og tar bort/legger til det man vil. Gjør man det, så vips så blir det ingen overraskelser. Anonymous poster hash: e3c63...e75
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #22 Skrevet 16. april 2014 Bare hold deg unna bokklubbene. Jeg var så dum at jeg gikk på en sånn gratis velkostpakke som hadde en bok jeg skulle kjøpe, og fikk pliktmedlemskap i et år. Det var forsåvidt greit, og jeg tenkte det skulle gå greit å avbestille en bok i måneden dersom det kom noe jeg ikke ville ha. Men bøkene kommer jo ikke en gang i måneden, de kommer hver 2-3 uke, og det inneholder ikke bare bøker men også annet overpriset stæsj (les: dritt). Feks så fikk jeg med et sånn mini "handlenett" som det stod Kokkos på sammen med en bok om Kokkos (en liten elefant), og det stygge lille oransje handlenettet som ikke kunne brukes til noen ting skulle de ha 70 kr for! Sånne ubrukelige småting kommer ofte med hovedboken. Et annet eksempel er at de sendte oss julekalenderen til Jul i Svingen, selv om vi var medlem av klubben for de mellom 0 og 1 år, OG de har full info om når barnet ditt er født. Min tass var da 8 mnd, hva skal en liten en på 8 mnd med en julekalender liksom?! Nei, hold deg unna, det er bedre å kjøpe bøkene på bokhandelen. Og tror du ikke de på "kundeservice" der ble litt aggresive når jeg ringte for å melde meg ut? Det er nemlig et eget telefonnummer for utmelding hvor det sitter telefonselgere klare for å overbevise deg om at du trenger å være medlem lenger, lokker med nye gratis velkomstpakker, prøver å overbevise deg til å pause medlemskapet i 4 mnd fremfor å si opp osv. Og de som sitter og svarer der har kun et mål for øyet, nemlig å selge deg noe, og er ikke spesielt happy for å melde deg ut. Anonymous poster hash: 68617...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå