Gjest lurven Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 mitt generelle intrykk er at jenter synes snille gutter er kjedelige og forutsigbare.. og derfor helst forterkker litt slemme gutter.. hvorfor tenker dere sånn? er det noe kult med en slem gutt da
nyibyen Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Du har så rett så rett..... Faller ALLTID for de slemme. Når en gutt lar være å ringe blir jeg interessert og LENGTER etter at han skal ta kontakt. Når en gutt ringer synes jeg med en gang han "maser" og gjør alt for å unngå ham. Veldig trist... Tåpelig at det skal være slik. Men lurer på om det kan være en sammenheng med at mange "kjekke" gutter er slemme - fordi de er vant til å få masse oppmerksomhet så kan de være skjødesløse? De trenger ikke å være snille, og har selvtillit om noen ikke liker dem? Vet ikke jeg altså...
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Nei, jeg synes ikke det er kult med slemme gutter. Jeg foretrekker snille og hyggelige gutter, ikke noen fløtepus tøffelhelter altså, men normale snille gutter (eller menn da, for å være helt korrekt). :-)
Gjest Fighter Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Har vært forelska i en del drittsekker, ja. Men jeg klarte liksom alltid å bortforklare at han ikke holdt avtaler, løy, tenkte bare på seg og sitt o.s.v. Jeg falt utelukkende for gutter/menn jeg egntlig visste jeg ikke ville fungere med. Antakelig var det fordi jeg ikke var klar for et forhold, men klarte ikke la være å forelske meg. Nå har jeg funnet en mann som er både snill og spennende som jeg er utrolig glad i
Gjest Seleena Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Kan kan sei med handa på hjertet at eg blir aldri forelska i den "hardbarka" typen og føretrekk heller dei snille og omtenksomme gutta.
Gjest lurven Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 jeg er jo egentlig veldig snill da] men jeg merker at jeg får mere draget når jeg er litt drittsekk! men det er jo egentlig ikke meg da
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 bort med slemme menn! Du er sikkert fin nok som du er, ingen vits i å LEKE slem!
Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 Hva mener du egentlig med slem? Tenker litt på at endel menn vet mer å "ta for seg", virker mere selvsikre enn andre og noen andre tør ikke. Menn som virker selvsikre er jo veldi tiltrekkende da. Leste en plass at det er de som er mest sjarmerende som er de største egoistene. Eller at om du kommer inn på en uteplass, og du ser en hel gjeng menn ved et bord, så er det ganske garantert at den første som prøver å sjekke deg opp er en drittsekk. Tror ikke riktig de da, men kanskje det er noe i de? 8)
Gjest Ethereal Skrevet 8. juni 2004 #9 Skrevet 8. juni 2004 Jeg liker ikke slemme gutter, har fått nok av dem for lenge siden. Jeg liker fornuftige, pålitelige, snille gutter. Som samtidig er sporty. Er det så vanskelig da ? (og det har jeg funnet). Jenter liker slemme gutter inntil en viss alder, da de innser at de slemme guttene ikke er noe å satse framtida si på. Selv var jeg sammen med en slik i fem år, og han vinglet fram og tilbake som gal. Nå har han ny dame, og jeg observerer fra avstand hvordan han oppfører seg mot henne :veldigsur:
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #10 Skrevet 8. juni 2004 Gutter som vet å ta for seg, er gutter som liker jenter og tar det de vil. Det er vel det som menes i denne situsjonen.. Det blir ofte drittsekker ut av den typen. De sjarmerer og forstår tilslutt ikke at det finns noen grense i det heletatt. Det er litt av det som skal til for at jeg definerer de som slemme gutter. Menn man ikke kan stole på. Som er egoistiske og umodne. Som mangler EMPATI. Jeg var også sammen med en slik, og det er faktisk ikke tiltrekkkende i det store og hele.
Gjest GreenSky Skrevet 8. juni 2004 #11 Skrevet 8. juni 2004 Jeg faller lettere for slemme fyrer, desverre.
Andrine22 Skrevet 8. juni 2004 #12 Skrevet 8. juni 2004 Jeg liker definitivt best snille gutter jeg! De kan jo være slem bittelitt innimellom de også...
Bauche Skrevet 8. juni 2004 #13 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har aldri falt for slemme gutter..Om jeg har vært interessert i en fyr, og det viser seg at han er usympatisk, så faller han i kurs..pronte! ...Og om en av venninnene mine treffer på en slem fyr, så legger jeg merke til at jeg har stoooooore problemer med å være hyggelig..... Nei, gutter skal være snille!....og flinke til å kysse - for det er alfa og omega!
Gjest Valhall Skrevet 8. juni 2004 #14 Skrevet 8. juni 2004 Saken er vel heller at de guttene som klager over kvinner som faller for "slemme" gutter egentlig er usikre på seg selv og trenger noe å skylde på. Det er helt skeivt. Kommer ikke langt med den holdningen der
simsalabim Skrevet 8. juni 2004 #15 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har alltid falt for de slemme,nå venter jeg på en snill... :-)
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #16 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har alltid falt for de slemme' date='nå venter jeg på en snill... :-)[/quote'] Da må du nok vente lenge siden de bare sitter og ser på Tror du må finne ham selv.
simsalabim Skrevet 8. juni 2004 #17 Skrevet 8. juni 2004 Har nok ingen problemer med å ta iniativet selv,det er bare det å finne en som er snill som er problemet for meg.
Gjest TomKrus Skrevet 8. juni 2004 #19 Skrevet 8. juni 2004 Har nok ingen problemer med å ta iniativet selv' date='det er bare det å finne en som er snill som er problemet for meg. [/quote'] Jeg kan henge og slenge langs veggene (gatehjørnene er for de slemme) rundt omkring i Trondheim og spille snill. Ser du noe spennede så får du ta kontakt
Englepusen Skrevet 8. juni 2004 #20 Skrevet 8. juni 2004 Har aldri falt for slemme gutter jeg. Det kan være litt sexy på film med en tøff og macho fyr men det er også alt. Mannen min er snill, morsom og kjærlig :-) Og det var noe av det som gjorde at det ble oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå