Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet dette høres sikkert kjemperart ut, men jeg liker ikke å kysse! Har vært sammen med min kjære i 1 år, ingenting galt med enten han, følelser eller kyssingen hans, han er kjempegod!

Klem og kos går bra, da!

Men jeg bare får litt sånn.. klaus? Når han skal kysse og sånn, trenger ikke å kysse jeg.

Er så godt å være med kompiser så jeg slipper å kysse noen :fnise:

Er det bare jeg som er sånn?!

Anonymous poster hash: f9421...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke alene, jeg er akkurat som deg:) Elsker kosing, og smånussing, men klining takler jeg ikke, uansett hvem det er med. Får skikkelig klaus av det, og jeg får rett og slett ingenting ut av det.

Anonymous poster hash: 36307...137
  • Liker 3
Skrevet

Hvis det er greit for han at det blir med smånussing så er vel alt i orden enn så lenge.

For meg hører klining med i et forhold :P

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min likte ikke det i starten, men det har blitt bedre. Ikke noe ordentlig klining enda, men jeg kan godt vente. Hvis det er greit for han du er sammen med så gjør det jo ingenting at du ikke liker det :)

Anonymous poster hash: 43b54...89d

Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Føler at jeg ikke kan puste. Og er stadig vekk bekymret for ånden og sånt.

Skrevet

Jeg elsker å kysse! Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som ikke likte det. Men hvis det er greit for ham, så er det vel ikke noe problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...