AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg er så utkjørt at jeg ikke klarer noe.Jeg lurer på om det er noen der ute som har erfaring med det å være utbrent? Lurer på om det er dit jeg er på vei...... Jeg har en jobb som krever at jeg er "på" hele tiden. Om jeg skal klare å holde unna arbeidsmengden må jeg arbeide minst 50 timer i uka, og da må jeg i tillegg være tilgjengelig på kveldstid for telefoner fra folk som har behov for svar på ulike spørsmål. Dette har vært jobben min i mange år, og jeg har ofte tenkt at jeg bør bytte yrke. Men det har bare blitt med tanken. Det siste året har det toppet seg fullstendig. Jeg kaster opp om morgenen , gråter i bilen på tur til jobb og jeg har også hatt noen angstanfall i det siste. Må også legge til klagelista mi at jeg ikke husker noe lenger, må ha fullstendig ro for å i det hele tatt få gjort noe som helst, om noen snakker til meg kommer jeg helt ut av det jeg arbeider med, og må starte helt på nytt. Husarbeidet blir det så som så med, for jeg må legge meg klokka ti om kvelden for å i det hele tatt komme meg opp når klokka ringer kl. seks om morgenen. På privaten har det også vært mye stress med et alvorlig psykisk sykt (og utagerende) barn som har vært inn og ut av psykiatriske institusjoner og andre behandlingtiltak de siste fire årene. Dette har ført til at vi ikke har kunnet ha det som kan kalles et normalt familieliv på mange år. Det har selvsagt slitt på forholdet, og vi er i tenkeboksen på om vi skal fortsette hver for oss.... Dette ble et langt innlegg, men håper noen som har erfaring med depresjon/utbrenthet kan svare meg på om jeg er i ferd med å få noen av disse. Anonymous poster hash: eff3f...4b1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Har tenkt tanken. Får nok sykemelding, det er jeg sikker på siden fastlegen kjenner familiesituasjonen godt. Ts. Anonymous poster hash: eff3f...4b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå