AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Vi traff hverandre mange ganger når jeg bodde i Statene, men det ble aldri noe mer. Jeg hadde kjæreste da jeg bodde der borte. Etter det ble slutt mellom meg og eksen har vi snakket utrolig mye sammen. Han har vært til veldig stor hjelp for meg, og har klart slik at jeg kommer over bruddet. Problemet : han bor I USA, og jeg er hjemme. Jeg skal ned å besøke noen venner nå i påsken over en uke, da kommer jeg til å treffe han. men jeg er livredd for å få følelser, når jeg vet det ikke kommer til å funke. Er det noen som har noen inspill om hva jeg burde gjøre? Burde jeg treffe han? eller la være ? Jeg vil jo egentlig helst treffe han når jeg først er der nede. Men samtidig så har han litt rykte på seg for å player, og det siste jeg vil eller trenger nå er å få følelser for en som er utilgjengelig. Anonymous poster hash: 1601e...b45
Dreamworld Skrevet 30. mai 2014 #2 Skrevet 30. mai 2014 Om han har det rykte på seg, så kan man aldri vite. da er det ikke lurt og ha en som bor langt unna. det kan gå galt, og man er plutselig helt alene og det er vanskelig og få rydde opp med en stor avstand imellom. Jeg syntes du burde gå for noen der du bor nå eller i nærheten og satse på det heller
Sylvari Skrevet 30. mai 2014 #3 Skrevet 30. mai 2014 Tøv, null problem å ha avstandsforhold om en av partene er åpne for flytting en dag.
Gjest caramiacaramella Skrevet 30. mai 2014 #4 Skrevet 30. mai 2014 Amerikanere er litt annerledes å date i min erfaring. De er veldig interesserte og veldig ivrige mens de er sammen med deg, men de har kanskje ikke så dype følelser i det hele tatt når du ikke er rett ved siden av dem. Dette er selvfølgelig veldig generaliserende, men det er i alle fall det jeg har merket etter å ha datet en 3-4 amerikanere. Generelt er det vel lite som kan skje her. Dere bor på forskjellige kontinenter, og det høres ikke ut som verken du eller han har planer om å flytte snart. Når han også da har rykte på seg for å være litt player, er det vel litt usannsynlig at dette kan utvikle seg til å bli et ordentlig forhold. Men man vet jo aldri. Om jeg var deg ville jeg tatt ting som det kommer på turen, men være forsiktig med å tenke at det betyr mye om dere går på date, kysser osv.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #5 Skrevet 30. mai 2014 Etter min erfaring kommer det ann på hvor lenge det er til dere eventuelt kan flytte sammen. Om en av dere begynner på en lang utdanning kommer det IKKE til å fungere. Om dere begge derimot er i full jobb, og en er villig til å flytte på seg kan det kanskje fungere. Er du klar for å flytte langt langt unna familie? Klar for å ikke være der for din mor og far når de blir syke og gamle? Klar for å flytte fra et så fantastisk land som Norge faktisk er, med gratis helsevesen og utdanning. Jeg er MEGET skeptisk. Grunnen er ganske enkel; dere kan ikke bare flytte sammen. Dere må bli gift, og så flytte sammen. Å bo sammen på ferier er noe helt annet enn å bo sammen i en grå og kjedelig hverdag. Om du ikke har noen følelser for han nå, anbefaler jeg på det sterkeste at du ikke gjør noe som kan gi deg følelser for han. Det kommer med 99% sannsynelighet til å ende i knuste hjerter. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: 6f748...389
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #6 Skrevet 31. mai 2014 Jeg syntes ikke dere burde oppmuntre henne til noe som kan ødlegge livet hennes. Det er ikke 100% sikkert at de kommer til å leve sammen lykkelig for alltid. Det er ikke bare å flytte sammen med noen som bor på den andre siden av jorden. Anonymous poster hash: be169...8a3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. mai 2014 #7 Skrevet 31. mai 2014 Påska er over, dere. Hun har allerede vært i USA og fikk ikke svar før den tid.
Chizue Skrevet 31. mai 2014 #8 Skrevet 31. mai 2014 Jeg syntes ikke dere burde oppmuntre henne til noe som kan ødlegge livet hennes. Det er ikke 100% sikkert at de kommer til å leve sammen lykkelig for alltid. Det er ikke bare å flytte sammen med noen som bor på den andre siden av jorden. Anonymous poster hash: be169...8a3 Men det skjer :D Man vet jo aldri.. Så hvorfor ikke ta sjansen? Er vel bedre å ta sjansen med en som bor i ett annet land enn å få ett titalls knuste hjerter hjemme i Norge What if he is THE one o_o
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2014 #9 Skrevet 31. mai 2014 Det kan han godt være, jeg bare tenker på at det aldri er sikkert og være sammen med en player. Dem er ikke så mye til og stole på. Anonymous poster hash: be169...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå