AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Har dere noen gang hatt noe på gang med noen, men der og da kunne det ikke bli noe mer..Og så har dere funnet tonen igjen en stund eller noen år etterpå, og blitt sammen? Vil dere fortelle deres historie? Anonymous poster hash: 50472...6ad
Pixxie Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Jeg var akkuratt blitt singel igjen, det var han også. Begge var enige om at det ikke skulle bli noe seriøst. Falt for han, bigtime. Var mye drama før det ble avsluttet. Jeg flyttet til en annen by, men hver gang jeg var hjemme i ferier så traff vi hverandre på byen og slikt. Klarte aldri å glemme han, og når jeg traff andre målte jeg de opp med den gamle flammen.. Når jeg flyttet hjem igjen tok det vel 2 år før tiden var kommet til at begge var klar for å satse på hverandre og legge alt det dumme bak oss. Begynte å være med hverandre som venner, selv om følelsene lå der. Vi er samboere og har vært sammen i litt over to år nå Føles som at vi er ment for å være sammen, selv om jeg aldri ville ha anbefalt andre å vente/jobbe for en i 4 år
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Fler? Anonymous poster hash: 50472...6ad
Crystallized Skrevet 17. april 2014 #4 Skrevet 17. april 2014 Jeg var med kjæresten min på to dater for to år siden, ble ikke noe mer da. Men nå, to år etter er vi i forhold og på vei til å bli samboere :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå