AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg trenger litt hjelp før jeg blir gal. Klarer ikke tenke på noe annet enn dette om dagen. Kan starte å si litt om meg og forholdet jeg er i først. Jeg er da en mann i midten av 20-åra og jeg og kona mi har vært sammen i mange mange år. Vi har to små barn sammen. I de siste 2-3 årene har forholdet skrantet en del. Vi har det forsåvidt fint sammen og kan virkelig kose oss sammen også. Allikevel blir det en del gnissninger. Det går nok ikke en dag uten at vi krangler. Det blir også veldig lite tid til forholdet og kjærestekos på kveldene, og ingen av oss er nok noe bedre enn den andre. Begge sitter med hvert sitt om kveldene. Sex'en er det ikke så mye å si på, den holder seg veldig bra, selv om det ikke er så ofte som før. Vi har kommet til ett punkt der vi begge veldig fort blir snerpete til hverandre, og det ser ikke ut til å bli så mye bedre. Vi hakker mye ned på hverandre. Dette er ikke noe jeg vil utsette ungene mine for så derfor må det en bedring til. Nå har det seg slik at jeg var bortreist en uke med jobben. Der ble det en del festing, og vi møtte noen jenter. Jeg ble litt ekstra godt kjent med en av jentene og snakket en del med henne iløpet av de kveldene vi var ute. Det skjedde ikke noe, men det var utrolig godt å snakke med å treffe andre jenter. Dette er første gangen jeg faktisk har flørtet med andre jenter ute mens jeg har vært i ett forhold. Jeg må innrømme at det var utrolig godt å kjenne på denne følelsen igjen. Kanskje bare fordi det var spennende? Nå i ettertid har jeg ikke klart å tenke på noe annet. Kan legge til at det aldri kunne blitt noe med denne jenta uansett. Det har skjedd ved flere anledninger i forholdet at jeg har tenkt det kanskje ikke er oss allikevel, men har etterhvert kommet frem til at vi har det såpass greit sammen. Samtidig er det lettest og prøve å holde sammen, med tanke på det praktiske og på barna. Vi har det jo bra sammen, men det er ikke noe gnist igjen. Samtidig er jeg kanskje litt redd for å bli singel. Nå er jeg skikkelig usikker. Betyr dette bare at jeg ble litt betatt av denne jenta jeg møtte, og at dette antakelig vil gå over av seg selv. Eller er det noe mer? Betyr det kanskje at jeg ser etter en vei ut? Jeg er jo utrolig glad i hun jeg er sammen med. Samtidig blir alt så utrolig mye vanskeligere når man har små barn sammen. Håper noen her kan komme med noen tips til meg. Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 72e32...a72
frklampe Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Jeg tror fu hadde følt det sånn uansett hvilken jente du hadde truffet. Så hva sier det? ikke at du er betatt i HUN, men at du kunne blitt betatt i hvem som helst. Og det er pga det du selv sier... spenningen.. All spenningen i forholdet dere er borte og når du fant spenning et annet sted så likte du det. Jeg har selv hatt det slik. Var 18år og traff en fyr som ga meg mye oppmerksomhet og flørtet mye med meg. Ting var ikke så bra med meg og typen og når det ble slutt noen uker seinere gikk jeg til denne fyren som jeg hadde falt litt for denne kvelden. Han hadde jo selvfølgelig ikke falt for meg og var kun ute etter et godt gammaldags knull! Så der satt jeg da. mistet the love of my life og nypult av en dust som kun ville tømme tårnet i en pen blondine.. Min råd til deg er å finne tilbake spenningen i forholdet deres! Ta dere tid sammen når ungene har sovnet. overask henne med en rasken på kjøkkenbenken en kveld Gjør de tingene som dere gjorde når dere traff hverandre! send ungene bort til bestemor og finn på noe artig som får dere til å le og flørte igjen! Prøv ut noe nytt sammen, og gjør det til deres greie, at det er mamma og pappa sin private stund
Suss81 Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 ALDRI, ALDRI vær utro. Du kan potensielt ødelegge livet til kona de OG til ungene dine. Er det verdt det synes du? Gjør det slutt først, deretter start med noen andre. Støtter frklampe. Prøv å finn igjen spenningen med kona og lær dere å komunisere bedre. Da vet du iallefall at du har prøvd om ting likevel går på tverke.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Gudameg typisk mannfolk altså. Dere har 2 barn sammen, små barn. Ja det blir mye stress og kaos med barn, men mye moro også, om man lager det moro. Det blir sjelden rosenrødt om du forlater kone og barn og stuper inn i nytt forhold. Tenk deg selv, du vil ikke få se barna hver dag, du vil ha eksen på telefonen og i livet ditt resten av livet selv OM du finner ny dame. Den nye dama må takle barna dine OG eksen din. Du er ikke single og fri nå vet du, du har barn og derfor ansvar. Løper du fra ansvaret bare fordi en hyggelig jente sier hei til deg?? Skal vi damer også gjøre det? Hvis vi får 0 oppmerksomhet hjemme, så skal vi løpe fra barn og mann til en ny??? Nei, VANN DITT FORHOLD DER DU DER, SÅ VIL DU FÅ SÅ MYE OPPMERKSOMHET DU ØNSKER!!! Anonymous poster hash: 0a63a...096
Frøken askepott Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Vil bare si at det er veldig lett å få følelser for andre, dersom man har en god tone og involerer seg i hverandres liv. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, men for noen kan det være det. Det er kanskje vel så viktig å snakke med konen din om hva du føler og hvordan hun har det, og om det er sånn dere vil ha det eller om dere hadde hatt det bedre hver for dere? Jeg vil absolutt ikke anbefalle å luske på et annet beite før dere evt har bestemt dere for å leve hver for der, flyttet fra hverandre og bodd fra hverandre en stund..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå