AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Jeg forstår at dette spørsmålet kan virke rart. Vi har egentlig et veldig bra forhold. Men når vi krangler så kan han bli så utrolig sint. Han kan si ting som at hvis ikke jeg holder kjeft så skal han slå meg ned. Da blir jeg så provosert at jeg pusher han, og klarer ikke la han være i fred. Enten blir jeg sinna og sier "Ja, men så slå da!" eller så blir jeg veldig pågående, sier at han aldri kunne gjort det og prøver å kose han så han blir rolig igjen. Sist vi kranglet så var han faktisk fysisk med meg. Han sparket meg hardt for noen dager siden og jeg sliter fortsatt med å gå ordentlig. Dette skremte meg veldig. Jeg vet at han ikke kommer til å gjøre det igjen sålenge vi ikke har en så ille krangel igjen, men han har også sagt at hvis jeg gjør det samme igjen så vil han gjøre noe like ille. Han mener at jeg flørter med andre gutter, noe jeg ikke gjør, og det er dette som skaper de store kranglene. Han var veldig veldig full da han sparket meg, og når vi har snakket om dette forklarer han ting som ikke har skjedd, og han husker ikke ting som faktisk har skjedd. Så han var tydeligvis helt borte da det skjedde. Iallfall. Jeg vil bli med samboeren min, fordi jeg elsker han og ikke kunne tenke meg å være uten min beste venn. Men er det lurt? Han har som sagt ikke vært fysisk før, men hvis man først har vært det en gang, kan det lett skje igjen da?Anonymous poster hash: 681d2...2ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Herregud, kom deg vekk. Anonymous poster hash: 79589...6d5 2
Mrs Smith Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Føler du at du fortjener å bli behandlet på den måten han behandler deg på?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Phu - enda et innlegg fra et nek som ikke vil gå fra voldelig partner fordi "han er jo så snill på bunnen!" Som endatil fucker opp videre når kruttpluggen allerede har et voldsomt sinne. Bli til du blir varig skadet på en eller annet måte - for da er du et offer. Ansvar for eget liv er oppskrytt! Anonymous poster hash: 3de80...442 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Føler du at du fortjener å bli behandlet på den måten han behandler deg på? Jeg føler ikke at jeg fortjener at han er fysisk mot meg nei. De kranglene vi har er begges feil, og jeg vet at jeg pusher han fælt når han er sinna. Er veldig dårlig til å gi han fem minutter når jeg vet han trenger det. Det er bare denne ene episoden hvor han har vært voldelig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på spørsmålet ditt faktisk. Jeg fortjener at han er sint, men ikke reaksjonen hans denne gangen. Anonymous poster hash: 681d2...2ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Phu - enda et innlegg fra et nek som ikke vil gå fra voldelig partner fordi "han er jo så snill på bunnen!"Som endatil fucker opp videre når kruttpluggen allerede har et voldsomt sinne. Bli til du blir varig skadet på en eller annet måte - for da er du et offer.Ansvar for eget liv er oppskrytt! Anonymous poster hash: 3de80...442 Men han har oj aldri vært voldelig før. Han har vært sint og kommet med trusler, men aldri gjort noe. Anonymous poster hash: 681d2...2ca
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Jeg føler ikke at jeg fortjener at han er fysisk mot meg nei. De kranglene vi har er begges feil, og jeg vet at jeg pusher han fælt når han er sinna. Er veldig dårlig til å gi han fem minutter når jeg vet han trenger det. Det er bare denne ene episoden hvor han har vært voldelig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare på spørsmålet ditt faktisk. Jeg fortjener at han er sint, men ikke reaksjonen hans denne gangen.Anonymous poster hash: 681d2...2ca Vold er uakseptabelt. Han er ikke et lite barn, du skal ikke måtte gi ham time out for å slippe å bli mishandlet. Anonymous poster hash: 79589...6d5 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Men han har oj aldri vært voldelig før. Han har vært sint og kommet med trusler, men aldri gjort noe.Anonymous poster hash: 681d2...2ca Trusler om vold er psykisk vold. Ville du se om han faktisk mente det i praksis først? Anonymous poster hash: 3de80...442 1
Sommerfugel79 Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Jeg vil vet tro at har du krysset grensen en gang å kommet unna med det, så er sjangsen stor for at du gjør det igjen. Jeg syns du skal ta en runde med deg selv å stille deg disse spørsmålene Ønsker du å leve resten av livet med en mann som kan risikere å være fysist mot deg hver gang dere krangler? Neste gang er det ikke sikkert det er en stor krangel/alkohol som utløser vonden. Ville du rådet en venninne/venn til å bli i et sånt forhold? Ønsker du å bringe barn inn i et sånt forhold? Jeg syns du fortjener bedre. Alle fortjener å bli behandlet med respekt. Vold er roten til alt vondt, så tenk over det og jeg håper at du revurderer forholdet ditt. Ps, kjæresten din trenger å få hjelp til å mestre sinne sitt! 2
Gjest Imaginary Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Fyren truer deg og skader deg. KOM DEG VEKK!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 Trusler om vold er psykisk vold.Ville du se om han faktisk mente det i praksis først? Anonymous poster hash: 3de80...442 Men jeg sier også teite ting når jeg er ordentlig sinns. Jeg kan si jeg hater han, at han er patetisk, at jeg skulle ønske at han ble overkjørt av en buss osv. Det betyr jo ikke at jeg mener det. Jeg har jo hørt at folk gjør mye ting de ikke mener i fylla, og når han ikke engang husker ting som har skjedd så har han jo tydeligvis ikke vært seg selv. Anonymous poster hash: 681d2...2ca
Eolin Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Jeg forstår at dette spørsmålet kan virke rart. Vi har egentlig et veldig bra forhold. Men når vi krangler så kan han bli så utrolig sint. Han kan si ting som at hvis ikke jeg holder kjeft så skal han slå meg ned. Da blir jeg så provosert at jeg pusher han, og klarer ikke la han være i fred. Enten blir jeg sinna og sier "Ja, men så slå da!" eller så blir jeg veldig pågående, sier at han aldri kunne gjort det og prøver å kose han så han blir rolig igjen. Sist vi kranglet så var han faktisk fysisk med meg. Han sparket meg hardt for noen dager siden og jeg sliter fortsatt med å gå ordentlig. Dette skremte meg veldig. Jeg vet at han ikke kommer til å gjøre det igjen sålenge vi ikke har en så ille krangel igjen, men han har også sagt at hvis jeg gjør det samme igjen så vil han gjøre noe like ille. Han mener at jeg flørter med andre gutter, noe jeg ikke gjør, og det er dette som skaper de store kranglene. Han var veldig veldig full da han sparket meg, og når vi har snakket om dette forklarer han ting som ikke har skjedd, og han husker ikke ting som faktisk har skjedd. Så han var tydeligvis helt borte da det skjedde. Iallfall. Jeg vil bli med samboeren min, fordi jeg elsker han og ikke kunne tenke meg å være uten min beste venn. Men er det lurt? Han har som sagt ikke vært fysisk før, men hvis man først har vært det en gang, kan det lett skje igjen da?Anonymous poster hash: 681d2...2ca se på dette. les det flere ganger. tenk på deg selv. ikke på han. han truer og skader deg så alvorlig at du nok egentlig burde ha tatt en tur til legevakta. han sier han vil gjøre det igjen (trussel). han sier han ikke husker noe - skremmende, han husker det jo tydelig fint da han har truet deg med å gjøre det igjen. han var full - dette er ingen unnskyldning, men gjør det enda verre. mindre kontroll. kom deg vekk før du blir alvorlig skada. du fortjener ingenting av det som skjer. ikke hør på alt det han sier om deg - det er alt sammen en del av spillet. ikke prøv å trøste han med kos når han blir sint.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Jeg er også i forhold med en lignende fyr. Alle har feil. og dette er kjæresten din sin feil. Jeg tenker sånn at en slik feil er bedre enn alle de andre mannfolka som er utro, lyver, osv. Anonymous poster hash: 628c2...04e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #15 Skrevet 15. april 2014 Jeg er også i forhold med en lignende fyr. Alle har feil. og dette er kjæresten din sin feil. Jeg tenker sånn at en slik feil er bedre enn alle de andre mannfolka som er utro, lyver, osv. Anonymous poster hash: 628c2...04e Oi, fikk ikke med meg at han sparket deg hardt. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort. Lykke til hvertfall Anonymous poster hash: 628c2...04e
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #16 Skrevet 15. april 2014 Nei. Ikke bli i forholdet. Kom deg vekk. Sånne menn er det best å holde seg langt unna, uansett om de kan ha sine gode sider, og du liksom elsker ham. Anonymous poster hash: 2bb2e...d28
Zess Skrevet 15. april 2014 #17 Skrevet 15. april 2014 Hadde nå fyren enda vært angrende og lei seg, sagt han ville fått hjelp mot sinneproblemet sitt og jobbe med seg selv. Men neida, han husker det liksom ikke, men sier likevel at han kunne gjort det igjen? Hvorfor skal det være noe å samle på da? 1
Gjest LadyGlaGla Skrevet 15. april 2014 #18 Skrevet 15. april 2014 Det er en myte at mishandlede kvinner bare sitter og tar i mot. Det du holder på med er faktisk å forsvare deg mot hans mishandling (verbalt), og det gjør deg ikke skyldig i hans oppførsel, på ingen måte. Kom deg bort før han skader deg alvorlig, eller ender med å drepe deg. 1
Eolin Skrevet 15. april 2014 #19 Skrevet 15. april 2014 Jeg er også i forhold med en lignende fyr. Alle har feil. og dette er kjæresten din sin feil. Jeg tenker sånn at en slik feil er bedre enn alle de andre mannfolka som er utro, lyver, osv. Anonymous poster hash: 628c2...04e så man skal liksom velge mellom utroskap eller vold? tro meg, så er det bedre å være singel men helt seriøst, verden er full av flotte mennesker som vil elske deg for den du er. ikke kast bort tida med dårlige mennesker.
Suss81 Skrevet 15. april 2014 #20 Skrevet 15. april 2014 Er det i det hele tatt noe å lure på? KOM DEG VEKK. Han vil ikke bli bedre. Du kan ikke forandre han. Volden vil bli værre. Elsker man kjæresten sin så er man ikke voldelig. Respekterer man kjæresten sin så er man ikke voldelig. Jeg har lært dette på den harde måten, ikke vær like naiv som meg og andre, LØP! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå