AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 F**n!! Var flink hele dagen i går. Spiste salat og lite men riktig hele dagen. Helt til i gårkveld... En LITER IS, jordbær og SJOKOLADE SAUS :(Jeg som skulle i ketose...Anonymous poster hash: 3476f...8fe
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 F**n!! Var flink hele dagen i går. Spiste salat og lite men riktig hele dagen. Helt til i gårkveld... En LITER IS, jordbær og SJOKOLADE SAUS :(Jeg som skulle i ketose...Anonymous poster hash: 3476f...8fe Spist er spist, se heller fremover nå. Mange som koser seg med litt ekstra i påsken Synes du burde tenke livsstil og ikke diett, da er det lettere å holde seg sunn og gjøre smarte valg på veien videre. Anonymous poster hash: 06fd7...35b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Slankedag? Du slanker deg kun en dag? I så fall er du diettmessig rævkjørt uansett. En diett kan ikke bli ødelagt av en sprekk, men mindre man tar sprekken som en grunn til å fortsette å spise dritt. Ta deg i nakkeskinnet og la det bli lenge til neste sprekk, vel! Anonymous poster hash: 7f543...c90 2
CherryBerry Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Slankedag? Du slanker deg kun en dag? I så fall er du diettmessig rævkjørt uansett. En diett kan ikke bli ødelagt av en sprekk, men mindre man tar sprekken som en grunn til å fortsette å spise dritt. Ta deg i nakkeskinnet og la det bli lenge til neste sprekk, vel!Anonymous poster hash: 7f543...c90 Lever med lavkarbo hverdag, men begyntemed ketolysekosthåld i går - men sprakk
CherryBerry Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Lever med lavkarbo hverdag, men begyntemed ketolysekosthåld i går - men sprakk Beklager, skrev inne hos deg jeg.. Skulle bare trøste TS med å si at også jeg gikk på en smell i går. Men vi får ta tak i oss sjøl, og starte på ny i dag lykke til!
Pringle Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 F**n!! Var flink hele dagen i går. Spiste salat og lite men riktig hele dagen. Helt til i gårkveld... En LITER IS, jordbær og SJOKOLADE SAUS :(Jeg som skulle i ketose...Anonymous poster hash: 3476f...8fe Tydelig ikke dietten for deg. Finn en matplan som fungerer, som har nok kalorier og variasjon og som tillater små utskeielser, da slipper du disse sprekkene. 1
Nuttery Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Tips: slutt å slank deg, endre livsstilen din. Da vil du ikke spise en liter is i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Si at det var Cookie Dough så er det greit Anonymous poster hash: aed71...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå