Gå til innhold

Slankedag ødelagt med 1 LITER is OG sjokolade

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F**n!!

Var flink hele dagen i går. Spiste salat og lite men riktig hele dagen.

Helt til i gårkveld... En LITER IS, jordbær og SJOKOLADE SAUS :(Jeg som skulle i ketose...

Anonymous poster hash: 3476f...8fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

F**n!!

Helt til i gårkveld... En LITER IS, jordbær og SJOKOLADE SAUS :(Jeg som skulle i ketose...

Spist er spist, se heller fremover nå. Mange som koser seg med litt ekstra i påsken :) Synes du burde tenke livsstil og ikke diett, da er det lettere å holde seg sunn og gjøre smarte valg på veien videre.

Anonymous poster hash: 06fd7...35b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slankedag? Du slanker deg kun en dag? I så fall er du diettmessig rævkjørt uansett.

En diett kan ikke bli ødelagt av en sprekk, men mindre man tar sprekken som en grunn til å fortsette å spise dritt. Ta deg i nakkeskinnet og la det bli lenge til neste sprekk, vel!

Anonymous poster hash: 7f543...c90
  • Liker 2
Skrevet

Slankedag? Du slanker deg kun en dag? I så fall er du diettmessig rævkjørt uansett.

En diett kan ikke bli ødelagt av en sprekk, men mindre man tar sprekken som en grunn til å fortsette å spise dritt. Ta deg i nakkeskinnet og la det bli lenge til neste sprekk, vel!

Anonymous poster hash: 7f543...c90

Lever med lavkarbo hverdag, men begyntemed ketolysekosthåld i går - men sprakk :(

Skrevet

Lever med lavkarbo hverdag, men begyntemed ketolysekosthåld i går - men sprakk :(

Beklager, skrev inne hos deg jeg..

Skulle bare trøste TS med å si at også jeg gikk på en smell i går. Men vi får ta tak i oss sjøl, og starte på ny i dag :) lykke til!

Skrevet

F**n!!

Tydelig ikke dietten for deg. Finn en matplan som fungerer, som har nok kalorier og variasjon og som tillater små utskeielser, da slipper du disse sprekkene.

• Liker 1
Skrevet

Tips: slutt å slank deg, endre livsstilen din. Da vil du ikke spise en liter is i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at det var Cookie Dough så er det greit ;)

Anonymous poster hash: aed71...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...