Vilje Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 på mitt bittelille kombigjesterom/kontor er det ikke plass til bokhylle ... for liten gulvplass. Jeg har fullt av bøker, og vil gjerne vise de frem. Er det noen som har tips til veggehengte bokhyller? Tenker meg at man kan henge den på veggen som man gjør med overskap til kjøkken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2004 #2 Del Skrevet 10. juni 2004 ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minette Skrevet 10. juni 2004 #3 Del Skrevet 10. juni 2004 eller Bolia: http://www.bolia.com/retail/category.asp?c...=%242%24%245%24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #4 Del Skrevet 11. juni 2004 Jeg synes det er penest med hyller...såkalte floating shelves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #5 Del Skrevet 12. juni 2004 Sitat Jeg synes det er penest med hyller...såkalte floating shelves. Men hvor mye tyngde tåler nå egentlig de da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2004 #6 Del Skrevet 12. juni 2004 Sitat Men hvor mye tyngde tåler nå egentlig de da? Det spørs hvordan de er lagd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 12. juni 2004 ikeas lack hyller er stilige og enkle, men de tåler jo ikke mye vekt. Er de floating shelves? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. juni 2004 #8 Del Skrevet 12. juni 2004 Vilje skrev: ikeas lack hyller er stilige og enkle, men de tåler jo ikke mye vekt. Er de floating shelves? Ja. De tåler ikke mer enn 5-8 kg (avhengig av lengden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå