Gå til innhold

kjæreste som aldri har anstrengt seg ,mens du kjører, gir massasje..osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer forholdet. Elsker han og har tilbragt 4 år sammen.

Jeg tok det opp med han: hvorfor gidder du aldri å handle med meg? Hvorfor gidder du aldri å hente meg? Hvorfor nekter du å gi massasje når jeg har store nakkesnerter...hvorfor skal du på senteret med barndomsvennina di for å se etter brudekjole med henne? Når du aldri gidder å dra med meg. Hvorfor gjør vi alltid det du har lyst til? Hvorfor blir du sur om jeg får det som jeg vil, og nekter å spise? Hvorfor tøyer jeg meg alltid? Hvorfor pleier jeg deg nær du er syk, mens du gir blanke når jeg er det? Hvorfor henter jeg deg? Hvorfor hjelper jeg deg med jobb- relaterte oppgaver når du sliter? Mens du aldri hjelper meg med noe? Hvorfor er det jeg som alltid nøt å se deg fornøyd når du gikk spise på favorittstedet ditt? Mens du klagde hvis jeg en sjelden gang fikk noe jeg ville ha? Hvorfor kunne du aldri bli med meg på kino? Mens jeg tom. var med deg på rally- show? Du ville aldri være med pp fest med venninner av meg, så jeg ble alltid med deg og de dustete vennene dine. Jeg var som en trofast hund, alltid ved din fot fordi jeg var så glad i deg og ville please deg. Hvorfor er du sånn? Du skal tom.krangle deg til den beste plassen på en kaffe. Vi liker jo begge å se mot inngangen, men du vinner alltid. Hvorfor kan du aldri skjemme meg litt bort, slik jec har gjort så mange ganger mot deg?

Da fikk jeg høre: det er fordi du har gjort alt dette at du har vunnet meg og mitt hjerte. Aldri følt kjærlighet for noen, slik jeg gjør for deg.

Jeg ble bare sur.

Anonymous poster hash: 1706d...481

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det opp med han: hvorfor gidder du aldri å handle med meg? Hvorfor gidder du aldri å hente meg? Hvorfor nekter du å gi massasje når jeg har store nakkesnerter...hvorfor skal du på senteret med barndomsvennina di for å se etter brudekjole med henne? Når du aldri gidder å dra med meg. Hvorfor gjør vi alltid det du har lyst til? Hvorfor blir du sur om jeg får det som jeg vil, og nekter å spise? Hvorfor tøyer jeg meg alltid? Hvorfor pleier jeg deg nær du er syk, mens du gir blanke når jeg er det? Hvorfor henter jeg deg? Hvorfor hjelper jeg deg med jobb- relaterte oppgaver når du sliter? Mens du aldri hjelper meg med noe? Hvorfor er det jeg som alltid nøt å se deg fornøyd når du gikk spise på favorittstedet ditt? Mens du klagde hvis jeg en sjelden gang fikk noe jeg ville ha? Hvorfor kunne du aldri bli med meg på kino? Mens jeg tom. var med deg på rally- show? Du ville aldri være med pp fest med venninner av meg, så jeg ble alltid med deg og de dustete vennene dine. Jeg var som en trofast hund, alltid ved din fot fordi jeg var så glad i deg og ville please deg. Hvorfor er du sånn? Du skal tom.krangle deg til den beste plassen på en kaffe. Vi liker jo begge å se mot inngangen, men du vinner alltid. Hvorfor kan du aldri skjemme meg litt bort, slik jec har gjort så mange ganger mot deg?

Da fikk jeg høre: det er fordi du har gjort alt dette at du har vunnet meg og mitt hjerte. Aldri følt kjærlighet for noen, slik jeg gjør for deg.

Jeg ble bare sur.

Det hadde jeg blitt og. Han viser ikke at han har så stor kjærlighet for deg.

Anonymous poster hash: 03490...42d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får be han om å begynne å vise den store kjærligheten han har for deg da. Jeg går snart ut av et slikt forhold, for jeg har gitt alt og fått lite tilbake. Det sliter deg ut, tro meg. Det skal jo være likevekt i et forhold, så hva gjør at du skal gi så mye mer enn han?

Anonymous poster hash: 14ac2...7fc
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et akkurat likt forhold fakisk. Måtte le litt, var som å lese om meg selv. :laugh:

Men jeg gikk lei og fortalte det til kjæresten min, ba han se på hvordan han faktisk behandlet meg i forhold til hvordan jeg behandlet han osv. Forklarte han at i et forhold må det to til, og at begge må gi av seg selv. Han ble veldig lei seg, når han forstod hvordan han hadde vært og at det kan ødelegge for oss. Jeg kommer ikke til å gidde mer, dersom det ikke skjer en forandring. Heldigvis virker det som om at det har gått et lys opp for han....

Vet også at jeg er veldig flink til å gi og gi og ikke kreve noe tilbake. Det er veldig lett å bruke meg, både bevisst og ubevisst. Han vet jo nøyaktig hvor han har meg, og når jeg er bare snill og grei og ikke krever noe tilbake, så har han vel blitt for vandt med det....

Du bør gi kjæresten din en realitycheck!

Anonymous poster hash: e83bb...948
  • Liker 3
Skrevet

Tror ikke du skal spør hvorfor han er sånn, for det er jo rett og slett fordi han ikke bryr seg. Hvorfor du derimot gidder å være i det forholdet og være den "trofaste hunden hans", er et annet spørsmål. Jeg har selv vært i den situasjonen, men innså heldigvis hvordan det var til slutt, og valgte da å gjøre noe med det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ganske slik med eksen. Jeg sto på pinne og gjorde alt for at hun skulle være glad. Men ba jeg om småting tilbake ble det surmuling, for alt jeg ville var jo teit.
Sa jeg at vi måtte møtes på halvveien fikk jeg alltid til svar at det bare var å gjøre det slutt om det var så fælt å leve med henne.
Hun hadde alltid hatt det sånn i andre forhold, det var liksom ikke noe problem.

Folk som kun ønsker at ting skal skje på deres premisser og ikke er litt villige til å møte deg på halvveien, de er ikke verdt å kaste bort tid på.
Finn deg heller en som verdsetter deg og skjønner at dere er to om å være i et forhold.

Helt greit å gjøre ting for andre, men det er lov å be om litt tilbake i blant også.

Anonymous poster hash: 00d4c...eee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt sent å kreve etter å ha skjemt ham bort i fire år. Men jeg forstår du savner dette lille ekstra. Men å bli sint fordi han ikke har gjort det like lenge som deg blir litt irrasjonelt, da er det bedre å ta opp at dette plager deg og at du håper det kan bli likere fremover. Også gjør du mindre for ham (med mindre det gleder DEG å gjøre ekstra stas på ham).

Anonymous poster hash: 52681...ef4
  • Liker 4
Skrevet

Du har skjemt ham bort. Og hvis du ikke har sagt i fra til ham før nå, så er det litt vel seint å klage nå. Men så klart, du kan ikke tvinges til å bli i forholdet, men du burde gitt beskjed til ham for lenge siden.

Snakk med ham og forklar hvordan du føler det, og hva du forventer. Og si at du har følt det slikt i lengre tid. At du bare ønsker at han gjør en liten innsats, og ikke blir sur for hver minste ting som du får viljen din i (SERIØST?!).

Skrevet

Hvordan har du klart å holde ut med dette i 4 år? Det er jo ganske lang tid å føle seg såpass nedprioritert. Huff, må jo være utrulig sårt...

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har i grunnen ikke mer å tilføye til det de andre har skrevet. Men jeg vil anbefale dere å lese to øyeåpnere av noen bøker:

Robin Norwood: Når kvinner ødsler sin kjærlighet på menn de gjerne vil redde

Susan Forward og Joan Torres: Menn som hater kvinner og kvinnene som elsker dem

• Liker 2
Skrevet

Det er jo håpløst. Tungt å sette ned foten når det har gått så langt.

Jeg ville vurdert å gå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss, slik en syting...

Anonymous poster hash: 31b19...a51
AnonymBruker
Skrevet

Var et slikt forhold jeg var i også. Det er deilig å være single og ikke irritere seg om slike småting.

Min værste var når jeg åpnet meg for han og senere fikk beskjed om at jeg ALDRI hadde åpnet meg foran parterapauten.
"jeg fortalte deg at jeg var sykemeldt pga sånn og sånn" hans respons på dette var "jeg trodde du var lat"

"Jeg satt i sofaen og gråt hver dag i 2 mnd" hans respons var "jeg tror ikke på deg, tror du VIRKELIG at jeg er så slem at jeg ikke legger merke til deg?"

Bah! Singlelivet er deilig i forhold til dette.

Anonymous poster hash: a2340...d5d
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var et slikt forhold jeg var i også. Det er deilig å være single og ikke irritere seg om slike småting.

Min værste var når jeg åpnet meg for han og senere fikk beskjed om at jeg ALDRI hadde åpnet meg foran parterapauten.

"jeg fortalte deg at jeg var sykemeldt pga sånn og sånn" hans respons på dette var "jeg trodde du var lat"

"Jeg satt i sofaen og gråt hver dag i 2 mnd" hans respons var "jeg tror ikke på deg, tror du VIRKELIG at jeg er så slem at jeg ikke legger merke til deg?"

Bah! Singlelivet er deilig i forhold til dette.

Anonymous poster hash: a2340...d5d

Så uendelig enig. Finnes ikke en eneste negativ ting med å være singel. I forhold: Kun bakdeler. Mer som et fengsel.

Anonymous poster hash: 31b19...a51

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg ble bare sur.

Da ville jeg svart at hans oppførsel mot deg hsr gjort at han er på vei til å tape ditt hjerte, fordi han er egoistisk og ikke bryr seg eller viser noe kjætlighet til deg.
  • Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Dump han.

Ja og be han dra til helvete

Gjest Coolaid
Skrevet

Han har gjort dette i mange år fordi han kan og du lar ham. Finn deg en skikkelig mann, så merker du forskjellen.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du har klart å holde ut med dette så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...