AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #1 Skrevet 15. april 2014 Hva gjør man når den personen du trodde du skulle dele livet med, har så mye fine minner med og elsket, svikter deg? Det har kommet frem at min kjæreste/eks ikke har vært ærlig med meg. Det er snakk om et utroskap og løgn som jeg ikke finner helt ut av.. Han reagerer med sinne og forakt not meg som kan beskylde han for noe sånt, vi har ikke pratet sammen på to dager og han mener det er jeg som viser han mistillit... Greia er: det går et rykte om at en jente på jobben hans, som han har sjekket opp før. Og ryktet sier han har holdt på bak min rygg. Vi hadde en periode vi gjorde det slutt, men han ville tilbake, savnet meg, var helt knust og elsket meg sa han... Han sa han ikke hadde greid å se på en annen dame fordi jeg surret rundt i tankene hans konstant. Jeg var ærlig og innrømmet at den tiden det var slutt hadde jeg klint med en fyr på fest. Han ble skikkelig lei seg og spurte og gravde. Jeg var helt ærlig! Og nå føler jeg meg så lurt! Jeg kommer aldri til å få vite om det er sant at de har hatt sex.. Men er ikke situasjonen veldig mistenkelig? Han blir kjempesint på meg, sier jeg beskylder han, sagt de kun har jobbet sammen 1 gang. Sannheten er at de har jobbet sammen mye mer enn 1gang og hun har innrømmet at de har flørtet skikkelig, men ikke hatt sex. Hun var satt ut da hun ble spurt, for han hadde allerede ringt henne og fortalt om "ryktene"... Kanskje bedt henne holde kjeft om hva de har gjort tenker jeg? Hva gjør jeg nå?? Anonymous poster hash: bc17b...e84
absinthia Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 (endret) Om dette skjedde i den perioden det var slutt mellom dere, så har du lite du skulle ha sagt. Du har ingen krav på å vite hva som har skjedd om det foregikk i denne perioden, selv om du gjerne skulle gjort det, det var faktisk slutt mellom dere og du må bare lære deg å leve med det. Endret 15. april 2014 av absinthia
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Om dette skjedde i den perioden det var slutt mellom dere, så har du lite du skulle ha sagt. Du har ingen krav på å vite hva som har skjedd om det foregikk i denne perioden, selv om du gjerne skulle gjort det, det var faktisk slutt mellom dere og du må bare lære deg å leve med det. I følge henne startet det når vi enda var sammen. Og han krevde å få vite alt jeg gjorde da det var slutt og påpekte sikkert 100ganger hvor skuffet han var siden han ikke hadde greid å se på en annen dame en gang.. Er ikke det litt urettferdig? Jeg hadde tatt det helt fint om han bare hadde fortalt at de rota når det var slutt, men det er mye her som ikke stemmer.Anonymous poster hash: bc17b...e84
absinthia Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 (endret) I følge henne startet det når vi enda var sammen. Og han krevde å få vite alt jeg gjorde da det var slutt og påpekte sikkert 100ganger hvor skuffet han var siden han ikke hadde greid å se på en annen dame en gang.. Er ikke det litt urettferdig? Jeg hadde tatt det helt fint om han bare hadde fortalt at de rota når det var slutt, men det er mye her som ikke stemmer.Anonymous poster hash: bc17b...e84 Høres ut som en typisk dust. Når det er slik, blir han nok så sint, fordi du har et poeng. Vær glad du fant ut av at han kunne være slik, før dere fikk barn, felles hus mm. - Nå har du muligheten til å gå videre og slippe mange bekymringer, selv om det er hardt å gi slipp. Endret 15. april 2014 av absinthia
Marie90 Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Hvor kommer ryktene fra? Er det mere en ett hold og er det folk som kjenner dem?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 Ryktene kom av en som jobber med de begge. Han nekter å forklare noe uansett, så jeg har bedt om å få tingene mine, så gidder jeg ikke mer av han. Han har en tendens til å vri om alt så det er min skyld. Men har tatt han nå i å juge med antall ganger de har jobbet sammen og flørtingen. Det holder for min del.Anonymous poster hash: bc17b...e84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå