AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 som overskriften sier, til dere som lever dobbeltliv, hvordan og hvorfor gjør dere det? hvor lenge har dere gjort det og er dere redd for å bli avslørt? Anonymous poster hash: 050ef...058
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 jeg levde et dobbeltliv ved å være kjæreste med to stk samtidig. Varte bare i 4-5 mnd. Holdt på med en men eksen tok kontakt, fristet meg med gull og grønne skoger, men var så forelsket i han andre. Sa til slutt til eksen at jeg dumpet han andre til fordel for han etter en mnd, så eksen visste jo om min originale kjæreste i begynnelsen. De bodde i to forskjellige byer, jeg bodde i samme som min originale kjæreste. Eksen ville jeg skulle flytte til han og jeg da ja og vi snakket masse om hvordan det kom til å bli når jeg skulle flytte dit etc. Selv om jeg egentlig visste at jeg aldri kom til å dumpe han originale for han. Løy, skiftet om navnene deres på mobilen min så det så ut som jeg fikk meldinger av venninner når jeg fikk av en av de. Hvorfor jeg gjorde det var fordi han originale ga meg for lite oppmerksomhet, trengte mer og det var veldig spennende. Til slutt ble jeg og eksen enig om å gjøre det slutt, kuttet all form for kontakt med han og fokuserer kun på han jeg hadde først, og forholdet vårt er mye bedre nå. Han vet ingenting, sa til han at jeg hadde hatt sex med noen på den tiden men han trodde meg ikke. Var ikke redd for å bli avslørt da jeg slettet alle spor. Ville aldri gjort det igjen, hadde bare overfladiske følelser for kjæresten min den gangen, i motsetning til nåAnonymous poster hash: edeb3...b09 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 men noen har vel sett dere, kunne ha sladret, felles venner ol? Anonymous poster hash: 050ef...058
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #4 Skrevet 15. april 2014 Er veldig nysgjerrig på det jeg og... Håper flere kommer med innspill! Anonymous poster hash: 5c551...0cf
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 men noen har vel sett dere, kunne ha sladret, felles venner ol?Anonymous poster hash: 050ef...058 Eksen min og kjæresten min har ingen felles venner, og eksen og jeg var alltid i større byer. Var ikke redd for at noen kunne se oss der. Fortalte det faktisk til en del venner som jeg stolte på, og som frem til nå ser ut til å ha vært noen jeg kan stole på også siden kjæresten min ikke ser ut til å vite noe. Jeg var redd for at eksen skulle si noe, fikk litt kontakt med han et halvt år senere og da sa jeg at jeg og kjæresten var blittt sammen igjen, eksen ble glad for min skyld og lovet å ikke si noe om meg og han. Selvfølgelig litt redd for at noen skal si noe nå, f eks i fylla, men tror ikke de som vet det tenker eller bryr seg om det lenger, da det er en stund siden nå.Anonymous poster hash: edeb3...b09 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 En mann levde et dobbeltliv med meg og det var lett ettersom han reiste med jobben og jeg bodde i en annen by. Så jeg traff ham hver gang han var her. Hvis han reiste med jobben til en annen by hendte det at han sendte meg billetter til å treffe ham der. Jeg var i hans hjemby også når kona var bortreist. De bor litt utenfor sentrum så det var ingen risiko for å treffe barna eller venner av barna i sentrum eller på en fin restaurant. De kollegene det var å bekymre seg for visste han stort sett hvor befant seg, resten var det ikke noe stress med. I mange forretningsmiljøer er det slik at du ser en gift mann med en yngre kvinne som ikke er kona faller det bare under "don't ask don't tell". Det er en slags allmenn aksept. Vi har ingen felles venner eller kolleger. Ingen i min krets vet det, han ble aldri tatt heller. Anonymous poster hash: e74be...e91
NoFuss Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Det høres slitsomt ut, tror ikke jeg hadde orket det. Jeg traff en mann for en tid tilbake, vi hadde det hyggelig og jeg følte at vi hadde noe. Plutselig dukket det opp en dame som fortalte at hun også traff denne mannen. Jeg konfronterte han neste kveld da vi var ute og spiste, og han ble ganske forfjamset men etter en stund kom det fram at det stemte. Han visste ikke hvem av oss han ville ha, klarte ikke å bestemme seg. Så jeg tok valget for han jeg, og vi har ikke hatt kontakt etter det. Verden er ikke så stor som man håper på.
LexSuperior Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Flere historier! Dette var spennende. Jeg har visst ikke noe liv selv😳😋
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Hva slags dobbeltliv er det snakk om her? Jeg er et ryddig petimeter på jobb, og har kaos i heimen. Teller det? Anonymous poster hash: 468bf...936 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Hva er vitsen? Hvis man ikke er fornøyd med sin partner, hvorfor ikke bare forlate forholdet? Så utrolig latterlig å leve et "dobbeltliv". Noen folk altså.. Anonymous poster hash: a32bd...495 3
Gjest Tris Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 Ingen menn som vil fortelle sin historie? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #12 Skrevet 16. april 2014 En mann levde et dobbeltliv med meg og det var lett ettersom han reiste med jobben og jeg bodde i en annen by. Så jeg traff ham hver gang han var her. Hvis han reiste med jobben til en annen by hendte det at han sendte meg billetter til å treffe ham der. Jeg var i hans hjemby også når kona var bortreist. De bor litt utenfor sentrum så det var ingen risiko for å treffe barna eller venner av barna i sentrum eller på en fin restaurant. De kollegene det var å bekymre seg for visste han stort sett hvor befant seg, resten var det ikke noe stress med. I mange forretningsmiljøer er det slik at du ser en gift mann med en yngre kvinne som ikke er kona faller det bare under "don't ask don't tell". Det er en slags allmenn aksept. Vi har ingen felles venner eller kolleger. Ingen i min krets vet det, han ble aldri tatt heller. Anonymous poster hash: e74be...e91 ok, så er her er altså dobbeltlivet en kjent ting, bare at alle er enige om at alle holder kjeft om det? synes det er fascinerende og rart at det går an å leve dobbeltliv i lille Norge, alle kjenner noen som kjenner noen og det er ikke mange store byer her, de "store " byene er heller ikke så store... Anonymous poster hash: 050ef...058 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #13 Skrevet 16. april 2014 Hva slags dobbeltliv er det snakk om her? Jeg er et ryddig petimeter på jobb, og har kaos i heimen. Teller det? Anonymous poster hash: 468bf...936 nei, det er jo helt uskyldig:) dette er snakk om løgner og bevisst planlegging for å få denne typen liv til å fungere Anonymous poster hash: 050ef...058
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #14 Skrevet 16. april 2014 Ikke jeg selv, men en tysk bekjent har kone og barn hjemme i Dortmund - og en mangeårig kjæreste her i Norge, som han bor sammen med når han er her (ifb med jobb). Jeg har inntrykk av at sistnevnte er "Kvinnen i hans liv", hvorfor han har valgt å bli i ekteskapet vet jeg ikke.. Anonymous poster hash: a3553...eef
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 ok, så er her er altså dobbeltlivet en kjent ting, bare at alle er enige om at alle holder kjeft om det? synes det er fascinerende og rart at det går an å leve dobbeltliv i lille Norge, alle kjenner noen som kjenner noen og det er ikke mange store byer her, de "store " byene er heller ikke så store... Anonymous poster hash: 050ef...058 Dette var ikke i Norge, jeg bor i utlandet og han og. Er snakk om byer av viss str. Anonymous poster hash: e74be...e91
Tanuki Skrevet 17. april 2014 #16 Skrevet 17. april 2014 Levde et dobbeltliv før, ikke noe jeg vil anbefale eller romantisere. Hadde et 5 år langt forhold som hadde skrantet en god stund, traff hverandre nesten ikke, bodde i forskjellige byer, begynte å innse at vi var mer forskjellige enn jeg ville innrømme. Falt for en i omgangskretsen min, han hadde også et forhold på den tiden, selv om det heller ikke var det store. Uansett,vi ble sammen, mens jeg fremdels ikke hadde slått opp med kjæresten. Altså ikke offisielt sammen, men likevel. Var ikke veldig vanskelig å treffes, tror nesten alle vennene visste om oss, men ingen sladret, de likte ikke eksen min noe særlig. Selv det rent praktisk ikke var vanskelig så ville jeg ikke gjort det igjen, var alltid usikker, visste ikke om jeg kunne stole på ham, hadde dårlig samvittighet og ble mye drama. Endte med at jeg slo opp med gamlekjæresten og ble sammen med han andre. Har ikke angret et sekund, men skulle ønske jeg hadde slått opp med eksen lenge før, visste jo at vi ikke hadde noe særlig kjemi lenger, men turte ikke å gjøre det rette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå