Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble på lørdag utnyttet av kompisen til kjæresten min... jeg var i en veldig vanskelig situasjon og var veldig trist å lei av at kjæresten min var frekk mot meg(vi går igjennom en tøff periode nå). Med andre ord: veldig lett bytte.

Jeg vet ikke om jeg greier å fortelle dette til kjæresten min enda. Men jeg føler jeg ikke greier å holde på en så stor hemmelighet lenge. Jeg har så vidt snakket med kjæresten min siden dette skjedde å han vet ingenting.

Jeg føler at han kommer til å tro at jeg var utro å så slå opp med meg. Det er det siste jeg vill! Noe jeg ikke hadde greid å kommet meg igjennom psykisk om det hadde skjedd...

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.. om noen har råd og egne erfaringer vill jeg gjerne høre dem! :)

Anonymous poster hash: f8b23...d70

Anonymous poster hash: f8b23...d70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det som egentlig har skjedd? Har han voldtatt deg eller hadde der sex fordi du var lei deg og trengte komfort og bekreftelse?

• Liker 9
Skrevet

Hva har du gjort da siden du er så redd for at han ska klikke.?

• Liker 2
Skrevet

Ja vi hadde sex, jeg bevegde meg ikke og sa til slutt at jeg ikke ville men var nesten umulig å få frem et ord... Men jeg ble sjenket både mye alkohol og jeg er nesten sikker på at de tok noe(dop) nedi glasset mitt... Dette er jeg sikker på fordi de spurte om jeg ville prøve før jeg gikk på badet og var der en stund.

Skrevet

Ja vi hadde sex, jeg bevegde meg ikke og sa til slutt at jeg ikke ville men var nesten umulig å få frem et ord... Men jeg ble sjenket både mye alkohol og jeg er nesten sikker på at de tok noe(dop) nedi glasset mitt... Dette er jeg sikker på fordi de spurte om jeg ville prøve før jeg gikk på badet og var der en stund.

Vel, men du kan kanskje litt for det selv siden du ikke kom deg bort fra den festen etter det spørsmålet, men i stedet drakk en drink du ikke passet skikkelig på. Seriøst, det må da gå an å bruke hodet bittelitt.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Att du ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket ditt betyr ikke att du kan legge skylda på noen andre. Du VAR utro og det fortjener han å vite.

Anonymous poster hash: b594b...011

• Liker 18
Skrevet

Vel, men du kan kanskje litt for det selv siden du ikke kom deg bort fra den festen etter det spørsmålet, men i stedet drakk en drink du ikke passet skikkelig på. Seriøst, det må da gå an å bruke hodet bittelitt.

Ja det er kanskje sant. Jeg vet godt at jeg har gjort noe galt. Men alle gjør feil.. ville bare høre andre sine syn på dette..

Skrevet

Han har ikke utnyttet deg. Du har vært utro. Ta din del av ansvaret og snakk med typen din.

• Liker 12
Skrevet

Ja det er kanskje sant. Jeg vet godt at jeg har gjort noe galt. Men alle gjør feil.. ville bare høre andre sine syn på dette..

Vel, du har beklageligvis blitt utsatt for det som kalles nachspielvoldtekt, for det er naturligvis ikke greit å ha sex med noen som har gått åt pga alkohol. Klem.

• Liker 1
Skrevet

Det er vel ganske sannsynlig at han får høre det fra kompisen sin, så du bør kanskje prøve å være først ute med å fortelle din versjon.

Men altså, det er vanskelig å kjøpe offer-historien din her.. Jeg håper uansett at det ordner seg for deg.

Skrevet

Det er vel ganske sannsynlig at han får høre det fra kompisen sin, så du bør kanskje prøve å være først ute med å fortelle din versjon.

Men altså, det er vanskelig å kjøpe offer-historien din her.. Jeg håper uansett at det ordner seg for deg.

Ja, jeg skal fortelle det har jeg bestemt meg for.

Tusen takk.

Gjest Steamboat
Skrevet

De? spurte. Så da er det flere som vet du hadde sex med kompisen. Øker jo sjansen for at noen forteller kjæresten din om hva som skjedde før du får forklart din versjon.

Uansett du burde si ifra, kanskje dumper han deg, kanskje ikke, men du sier jo selv at du ikke liker å holde på hemmeligheten. Kompisen hans er uansett drittsekk, det burde kjæresten din få vite, og avhengig av hva som skjedde er han muligens en voldtektsmann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Att du ikke klarer å kontrollere alkoholinntaket ditt betyr ikke att du kan legge skylda på noen andre. Du VAR utro og det fortjener han å vite.

Uansett så utnyttet denne fyren situasjonen.

Han er ingen god kompis til kjæresten hennes når han gjør noe sånt.

Og at skrives med en t.

Anonymous poster hash: c80a0...4ea

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville gått til politiet med det her.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett så utnyttet denne fyren situasjonen.

Han er ingen god kompis til kjæresten hennes når han gjør noe sånt.

Og at skrives med en t.

Anonymous poster hash: c80a0...4ea

Der er jeg helt enig i. Men er ofte jenter knuller noen på fest for så å angre å beskylde mannen for voldtekt. er jo ikke sikkert han oppfattet henne som veldig full. Takk for norskundervisningen forresten

• Liker 1
Skrevet

HUn sa seg selv villig til å prøve det hun eventuelt har blitt "dopa" med. Dette blir rett og slett for dumt. De var ansvarsløse, drakk for mye og hun prøvde å bruke en krangel med typen til å få bedre kontakt med vennene hans. Det endte med at hun ikke klarte å si nei til sex. Hun har derfor vært utro, og har ingenting å verken anmelde disse fyrene for eller anklage dem for noe. Slutt og oppfordre jenter som angrer på sex til å ødelegge liv til intetanende gutter.

• Liker 1
Skrevet

HUn sa seg selv villig til å prøve det hun eventuelt har blitt "dopa" med. Dette blir rett og slett for dumt. De var ansvarsløse, drakk for mye og hun prøvde å bruke en krangel med typen til å få bedre kontakt med vennene hans. Det endte med at hun ikke klarte å si nei til sex. Hun har derfor vært utro, og har ingenting å verken anmelde disse fyrene for eller anklage dem for noe. Slutt og oppfordre jenter som angrer på sex til å ødelegge liv til intetanende gutter.

Hvis de her fyrene hadde noe i drinken hennes mot TS vilje, så ligner det noe. Ellers da så lurer jeg på de her intetanende guttene som synes det er helt greit å bange løs på noen som ikke klarer å snakke en gang.

• Liker 8
Skrevet

Hvis de her fyrene hadde noe i drinken hennes mot TS vilje, så ligner det noe. Ellers da så lurer jeg på de her intetanende guttene som synes det er helt greit å bange løs på noen som ikke klarer å snakke en gang.

Hun må vel ha vært i stand til å snakke når hun drev og betrodde seg til dem.

Skrevet

Hun må vel ha vært i stand til å snakke når hun drev og betrodde seg til dem.

Skjedde det mens hun lå bortimot bevisstløs i senga og ikke klarte å snakke, ikke fikk til å si ja eller nei?

AnonymBruker
Skrevet

Det var da veldig som du snur på flisa! Først kjefter du på henne og forteller henne at hun må klare å tenke littegrann selv, så i neste svar er dette voldtekt og politisak..?

Anonymous poster hash: 6289e...881

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...