Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mens vi er inne på temaer om mangel på hygiene og dopapir etter dobesøk, er det "vanlig" at gutter tisser på flaske, når de ikke orker å gå på do? Eksen min gjorde det. Vi måtte opp i 2.etg for å gå på toalettet, og det orket han tydeligvis ikke.. En gang jeg skulle samle sammen tomflasker, kom jeg over disse fulle flaskene med urin, og jeg tror han følte skammen i at jeg fant dem, for han sa ikke stort.. Griseri!

Anonymous poster hash: 2b2e4...513

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres vanskelig ut. Jeg har aldri prøvd.

• Liker 1
Skrevet

Fy fader! Godt du ikke drakk av flaskene etter en heftig kveld ute på byen.HAHA

AnonymBruker
Skrevet

:eeeh:

Anonymous poster hash: 3226e...4e0
AnonymBruker
Skrevet

Nei æsj, det er ikke normalt.

Anonymous poster hash: 3642d...1b4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt å være så lat men det kan skje om man har LANG vei til do.

Jeg gjorde det en gang og gjør det aldri igjen.

Var på overnattingsbesøk hos noen kjente og skulle sove på et rom på loftet der det ikke var toalett.

For å slippe å gå helt ned i 1 etg. gjennom fellesgang om natta, pisset jeg på en brusflaske to ganger.

Om morgenen måtte jeg kvitte meg med pisset og helt flaskene ut vinduet der det rant nedover taket.

Regnet med det ble borte men...det jeg ikke tenkte på var at de jeg var på besøk hos hadde altan under og da jeg gikk ned til frokost kunne jeg se pisset dryppa fra taket og ned på altanen.

Det finnes pisseflasker som brukes på sykehjem og sykehus men det er jo for syke folk. Eksen din høres ut som en stor gris.

Anonymous poster hash: 1a6a9...78f
  • Liker 1
Gjest Gemini7
Skrevet (endret)

Nei, det tror jeg ikke er vanlig. Men jeg har jo hørt om det. Faren til ei venninne av meg gjorde det f.eks da de var på fotballcup med guttelaget og flere sov på samme rom, han ville nemlig ikke løpe på do og forstyrre de andre hele tiden.. Til alt overmål tisset han på en Solo-flaske, og det som gjorde dette til en fantastisk historie var at lillebroren til venninna mi tok en real slurk av Solo-flaska med det gule innholdet da han våknet om morgenen!!! :spy: :haar: :kvalm: :kvalm: Stakkars gutt, hadde ikke appetitt mer den dagen i alle fall ;):fnise: Måtte bare dele når spørsmålet først kom :)

Endret av Gemini7
AnonymBruker
Skrevet

Må man så må man..

Anonymous poster hash: 1a6a9...78f
Skrevet

Makan til latskap :sjokkert:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet om noen som gjør det ja :P

Anonymous poster hash: 9e2a3...e47
Gjest Hyssingen
Skrevet

Det gjør de på hoarders, fordi de har stappet badet fult av ting de ikke trenger som de har kjøpt på garasjesalg.

Utover det, så syns jeg man skal holde seg for god til å tisse på flaske, det er søren meg ekkelt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...