AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Desember: Møtte en fyr. Begynnelsen av januar: Dumpa typen pga null følelser. Midten av januar: begynte å holde på han nye. Slutten av mars: Kjærester offisielt etter å ha oppført oss som det i halvannen mnd. Avventa pga eksen, ikke pga følelser. Mange mener her at jeg går for fort frem. Jeg er 22år, var med eksen i 5 år og han nye er 26 år. Han har hus og alt på stell. Jeg tenker på å flytte inn til sommeren. Fordi vi har det så sinnssykt bra sammen og jeg ser ikke poenget med å kaste bort penger på husleie når jeg er hos han 70% av tiden uansett. Når flytta dere sammen? Hvor fort gikk det? Gikk det bra, eller skjedde det for tidlig? Anonymous poster hash: 097aa...941
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg flyttet vel egentlig inn hos kjæresten samme dag som vi ble offisielt sammen Da hadde vi allerede oppført oss som kjærester i et halvår. Har gått veldig bra for oss iallefall, er fortsatt sammen 3 år senere Anonymous poster hash: bd962...26e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Skal nevnes at dette føles helt riktig og at vi klaffer på alle punkter. Og at jeg aldri aldri har hatt det så bra med noen før. Er kjempe lykkelig. Anonymous poster hash: 097aa...941
Surriball Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Vi var offisielt kjærester etter en og en halv uke, flytta sammen etter et år. Bor fortsatt sammen 2,5 år senere. Fornuftig å vente til sommeren, i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Flytta inn hos to uker etter at jeg traff han første gang. Det er 18 år siden. Og i 16 av de har vi vært gift.Anonymous poster hash: 8e255...b40
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Jeg tenker at dersom dere flytter sammen nå og det ikke fungerer, så ville nok det samme hendt uansett om dere hadde ventet 1-2 år før dere flyttet sammen. Synes likevel at det gikk veldig raskt fra et 5-årig forhold og rett inn i det nye, men om dere vil flytte sammen til sommeren så er det jo bare å gjøre det Flyttet delvis inn med kjæresten når vi hadde vært sammen 4-5 måneder, men siden han flyttet lengre unna pga skole og jeg ble igjen fordi jeg hadde jobb, bodde vi fra hverandre i 10 måneder. Flyttet offisielt sammen når vi hadde vært sammen i 1 år og 4 måneder, har gått helt fint. Det spørs vel egentlig hvordan man er som person, men jeg tenker at vi ville gått mye oppå hverandre dersom vi hadde flyttet sammen tidligere, og er glad for at vi ble tvunget til å bo fra hverandre en stund. Nå har vi det kjempefint sammen Anonymous poster hash: 1509c...3bc
Frøken Mitzi Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Vi har vore saman i 7 år, og offisielt samboarar i 6 år og 10 mnd. Uoffisielt flytta han inn same dag som vi blei i lag Til sommaren har vi vore gift i 2 år Det er berre ein sjølv som kan kjenne på kva som er rett!
Maximillian Cohen Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 En oppdager ikke den andres dårlige sider før en har flyttet sammen. Greit å få det unnagjort raskest mulig. Skriv samboerkontrakt!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Jeg synes aldri det er en god idé å flytte sammen så tidlig, men det finnes massevis av solskinnshistorier, som denne tråden viser. Hvis du vil flytte inn, så gjør du det. Anonymous poster hash: a0dab...c6f 1
oslojente1980 Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Kjæresten min og jeg flytter sammen til høsten. Da har vi vært sammen i 2 år. Men det har med at vi begge har barn fra tidligere forhold. Ellers kunne jeg fint ha flyttet inn før ;-)
Lennhy Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Jeg er bestemt på å være sammen over 1år før jeg flytter sammen med noen. Kanskje veldig lett å si når enn er singel Hehe. Jeg tenker det er lurt å vente til enn kommer litt ned fra den rosa skyen å virkeligheten slår inn.
Gjest Tris Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Flytt sammen når dere vil, og som en nevner lenger oppe: Skriv samboerkontrakt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 Vi bodde sammen så og si fra dag 1. Vi var bare 17 år, men det var mye problemer hjemme så jeg "bodde" hos han så og si ca et halvt år (hjemme hos foreldrene) før vi så og si "flyttet inn sammen" til min andre forelder. Fikk leilighet sammen etter 8 mnd. Har aldri tenkt at det var for tidlig eller at det gikk for fort. Dog kan det nevnes at vi var bestevenner en god stund før vi ble sammen og var vant til å sove over i helger osv og være sammen mye. Anonymous poster hash: 4f04b...4de
brightness Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Jeg syns man kan flytte sammen når man ønsker det og det føles rett. Har aldri brydd meg spesielt om hva som er "sosialt" korrekt eller på sin plass i forhold til hva andre gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå