Glossy Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har kjøpt meg vannfast mascara som jeg VIRKELIG kan anbefalle dere. Den heter: LANCOME, 01 Amplicils. Den er helt genial. Hadde den på meg en lørdagskveld på byen, deretter vasket jeg ansiktet med vann og såpe da jeg kom hjem, gikk å la meg og dusjet leeeeng dagen etter. Den satt like godt!!! Etter dusjen ble jeg litt svart under øynene, men da hadde jeg stått der en stund. deretter fjernet jeg den skikkelig med fjerner. DA først gikk den helt bort!! Så denne er det bare å løpe å kjøpe. Ikke så himmla dyr heller.
Linn3c Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Så flott! - gratulerar med kjøpet! Veit du om den er allergitesta?
Glossy Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2004 Nei, det står det ingenting om . Du kan jo høre på parfymeri.
Holly Hobbie Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Det er jo min faste mascara jo! Har ogsaa en liten en fra Lancome, som fulgte med et sminkeskrin derfra, som heter Flextencils, den er enda bedre synes jeg (kanskje fordi Amplicils er litt toerr naa). Godt valg, hvertfall Tror forresten det meste fra Lancome er allergitestet, det er jo et respektabelt kosmetikkfirma.
Gjest MrsL Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Takk for tipset. I KK nr. 23 er det en stor mascaratest og der kom feks L`Oreal sin godt ut og den var billig også. Husker ikke i farten navnet på den som var best i test.........vent litt......løpe end og hente bladet........
Gjest MrsL Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 ......og best i test var Chanel, extreme cils, waterproof Sprang innom badet på tur opp igjen og det viser seg at jeg har jo Lancome Amplicils så da trenger jeg jo ikke tenke på å kjøpe ny Syntes den var god nemlig. Har sett utallige gråtefilmer og ingen rennende mascara (har nettopp byttet merke)
Damien* Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 D var kjekt å vite!Eg har alltid brukt max factor waterproof men den e så kjedelig! Eg har prøvd noe nytt bare en gang,d var et eller annet waterproof av Nivea og d var slett ikke d.Bitteliten vanndråpe griset alt på trynet! men kanskje eg kan prøve d der!
Gjest MrsL Skrevet 8. juni 2004 #8 Skrevet 8. juni 2004 D var kjekt å vite!Eg har alltid brukt max factor waterproof men den e så kjedelig! Eg har prøvd noe nytt bare en gang,d var et eller annet waterproof av Nivea og d var slett ikke d.Bitteliten vanndråpe griset alt på trynet! men kanskje eg kan prøve d der! Nivea var også med i testen og dette er KK`s kommentar: "Ser fint ut på, men holder seg ikke så godt i vann. (og det var jo litt av poenget."
Murf Skrevet 8. juni 2004 #10 Skrevet 8. juni 2004 Har kjøpt Kanebo 38grader.Kjempefin! flere som har nevnt den. m
Augustbrud02 Skrevet 10. juni 2004 #11 Skrevet 10. juni 2004 Denne har jeg, men den anbefales overhodet ikke. Skjønner ikke at den kom så godt ut, for den gir skikkelige sorte ringer under øynene etter å ha brukt den 1 dag. Selv anbefaler jeg Kanebo 38°. Suveren!
Gjest Mad Make-Up Faerie Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Anbefaler: Open Eyes Ulimate Endless Lengthening Natural Curve fra Biotherm (min favoritt for naturlig look!) 2000 Calorie fra MaxFactor (perfect til korte vipper, krøller vippene dine, gir både lengde og volum. Min absolutte favoritt!!!) LashArchitect fra L'Oreal (anbefaler å bruke vippebørste om du bruker denne for den kan klumpe seg litt, men har opplevd at den holder veldig lenge) Define-A-Lash fra Maybelline (gummibørste som separerer og fordeler maskara'n jevnt og presist, som også har en liquid liner pen som er super, men med mindre du bruker den vannfaste opplever du nok at den ikke holder så lenge) Great Lash fra Maybelline (denne har lenge vært en favoritt blant mange makeup-artister, noe jeg skjønner godt for den er super! anbefaler likevel å være litt forsiktig når du bruker den) Amazing Lenght'n Build fra GOSH (dette er en mascara som du gjerne må ta på 2-3 lag for å få den ønskede effekten, men den er holdbar og VELDIG klumpefri!) Håper du finner disse tipsene nyttig
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 Det er jo min faste mascara jo! Har ogsaa en liten en fra Lancome, som fulgte med et sminkeskrin derfra, som heter Flextencils, den er enda bedre synes jeg (kanskje fordi Amplicils er litt toerr naa). Godt valg, hvertfall Tror forresten det meste fra Lancome er allergitestet, det er jo et respektabelt kosmetikkfirma. Hva f... mener du med at Lancome er et respektabelt kosmetikkfirma? De tester jo på dyr! gå inn på dyretesting.no ikke vær så j.... uopplyst!
Gjest juni brud Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Jeg opplever at stort sett alle mascaraer drysser, så jeg blir sort under øynene. jeg er også veldig sensitiv, og blir lett alergisk. Er det noen som har en de kan anbefale? Vil jo være finest mulig på bryllupsdagen.
Bjørnemor Skrevet 18. februar 2009 #16 Skrevet 18. februar 2009 Lancôme sin er kjempebra:) Men for guds skyld ikke vask ansiktet med vann og såpe.. det gjorde min mormor og hun fikk rynker allerede i tyveårene.. men de hadde jo ikke så mye annet på den tiden..
Gjest prateprata Skrevet 18. februar 2009 #17 Skrevet 18. februar 2009 5 år gammel tråd! Wow! Men jeg slenger meg på junibrud sitt spørsmål, NOEN TIPS TIL MASCARA SOM IKKE DRYSSER? samme om den er vannfast eller ikke. Jeg elske Lancomes Hypnose(ikke vannfast), men det drysser så jeg blir flau. Nattaklem!
Bjørnemor Skrevet 18. februar 2009 #18 Skrevet 18. februar 2009 Fem år gammel tråd ja.. det så jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå