AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 ...eller savner jeg noen å være sammen med? Jeg burde nok vite svaret selv, og det vet jeg kanskje... Forholdet tok slutt rundt juletider. Etter det har jeg vært langt nede - eller så langt nede jeg har tillatt meg selv å være. Jeg har tvunget meg selv på jobb, og også ut for å være aktiv. Derimot har jeg ikke pratet med noen om det som skjedde. Saken er den at jeg har sosial angst og da ekskjæresten forsvant, forsvant også min eneste og beste venn. Først har ikke ensomheten vært plagsom. Jeg har jobbet og dermed vært nødt til å se mennesker, og så drevet med fritidsaktiviteter, så jeg har hatt noe å gjøre og vært nødt til å møte mennesker på i alle fall et par av dem. Ellers har jeg vært så sliten av å måtte holde maska på jobb at jeg har ramlet sammen når jeg har kommet hjem og ikke orket å tenke på noe i det hele tatt. Men nå merker jeg at jeg begynner å føle meg veldig alene. Resten av våren ligger foran meg, men jeg gleder meg ikke til å gå den i møte uten venner. Har ikke lyst til å date bare for å date heller, og smerten etter det vonde bruddet henger fortsatt i. Jeg har begynt å tenke på eksens gode sider igjen, og hvor deilig det var å ha ham som tok kontakt, som jeg kunne kontakte, som jeg kunne dele ting med og finne på noe hyggelig sammen med... Anonymous poster hash: 6a87f...82b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2014 #2 Skrevet 22. april 2014 Tenker fortsatt på dette... Anonymous poster hash: 6a87f...82b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå