Gjest nr3? Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei, Vi har 2 tette barn, ca 16mnd mellom, og vurderer nå nr 3. Noen som har erfaring med 3 tette og vil dele med meg hvordan hverdagen er/ var ??? Eldste på snart 2 år begynner i barnehage til høsten, fulltid. Så det vil jo være en kjempe avlastning hvis jeg skulle bli gravid igjen nå. Et problem er vel plass i baksetet på vanlig bil. Vet det ikke er plass til 3 bilstoler i bilen vi har nå. Noen som har vanlig familiebil med 3 bilstoler i baksetet? Takk for tilbakemeldinger. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 9. juni 2004 #2 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg har en renault laguna stasjonsvogn-99 mod.den har stort baksete med 3 punkt sele i midten også vi skal ha 2 barnestoler og en 9 åring baki der...det er det god plass til så tror det ville ha gått med 3 stoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 9. juni 2004 #3 Del Skrevet 9. juni 2004 Det høres nesten ut som om du trenger nesespray... En liten spøk bare, det går sikkert bra med tre tette... Lykke til.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå