AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hei. Jeg har gjort min største tabbe i livet: Forelsket meg i en som røyker hasj hver eneste dag til enhver tid, tar kokain i "hemmelighet" som jeg får høre av andre senere, dealer og styrer å holder på med sitt. Ikke nok med det, så flyttet jeg inn med han. Jeg flyttet inn i en leilighet, som lukter søppel. Han har bodd i leiligheten ca 2 år, og på den tiden aldri vasket eller ordnet, så rusk, dritt og møkk ligger i tykke lag, inntørket i leiligheten. Det er umulig å få fjernet dette, og for mye! Siden han er høy hele tiden, bryr han seg også fint lite om alt. Som dette med vasking / rydding... matlaging, mat innkjøp... hvordan han kler seg... han ter seg som en narkoman! Og her kommer det verste, jeg finner ikke noe sted å bo.. og jeg er nå blitt så deprimert av alt rundt meg at det er like før jeg begynner å ruse meg selv, og det er det siste jeg vil for da ødelegger jeg livet mitt...! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er så nedbrutt nå, har ingen rundt meg som jeg stoler på nok til å fortelle om alt dette til heler. - Jente 21 Anonymous poster hash: 6437f...c4e
Tarsan97 Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Som man reder ,ligger man. Du er din egen lykkes smed. Eller sagt på mitt språk, du er 21 !!! Slutt å vær en idiot. Du har livet ditt og ta ansvar for. Kom deg ut av det der taper miljøet, det er bare så himla patetisk.
Gjest Whitestripes Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor i all verden flyttet du inn med han? Du visste vel alt dette på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Flytt hjem, flytt i bokollektiv, FLYTT. Anonymous poster hash: a12b7...f64 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Shine opp hele leiligheten så han får et sjokk og si nå skal vi ha en forandring her.. Anonymous poster hash: 9309a...2bc
Gjest LadyGlaGla Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 En 21 år gammel jente som bor i et narkoreir? Det er vel ille nok til at du kan ringe krisenteret og bo der for noen dager? Så kan de hjelpe deg videre med kommunal leilighet? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå