AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg har to spørsmål til dere som bruker produkter fra EmerginC. 1) Hvor kjøper dere dem? De koster så vanvittig mye penger på vakkerhud.no, også er jeg litt redd for å bruke blivakker.no siden jeg har hørt så mye stygt om dem. 2) Har noen av dere prøvd Hyper-Vitalizer Face Cream? Hvordan opplevde dere den? Anonymous poster hash: 54381...e99
Gjest kassycat Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Har foreløbig kun kjøpt 2 krukker med Emergin C pythocell cream fra blivakker. Men jeg ser de har på ebay - noen som har selger derfra å anbefale?
godmatræva Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg kjøper dem i salong, blir mer og mer skeptisk til netthandel når det gjelder slike ting. Men ja, jeg lukker øynene og tenker på regnbuer når jeg betaler. ;-) Hyper-Vitalizer har jeg prøvd, og den er en fuktbombe! Redningen for min hud etter en runde med antibiotika. Elsker den, og har den i reserve til de dagene jeg trenger litt ekstra pleie!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Ingen norske nettbutikker er til å stole på. Anonymous poster hash: 347e2...640
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Er det noen måte jeg kan vite om den er ekte når jeg mottar varen? Jeg kan ikke betale de 600 kr den koster på vakkerhud, men jeg får til de 400 den koster på blivakker... Anonymous poster hash: 54381...e99
Gjest earthquake Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Er det noen måte jeg kan vite om den er ekte når jeg mottar varen? Jeg kan ikke betale de 600 kr den koster på vakkerhud, men jeg får til de 400 den koster på blivakker... Anonymous poster hash: 54381...e99 Du kan sende mail og spørre om blivakker er autoristert forhandler
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Er det noen måte jeg kan vite om den er ekte når jeg mottar varen? Jeg kan ikke betale de 600 kr den koster på vakkerhud, men jeg får til de 400 den koster på blivakker... Anonymous poster hash: 54381...e99 Jeg fikk faktisk bekreftet fra en person fra Vakkerhud.no at de og Blivakker.no hadde samme leverandør på Emergin C og EvaGarden produkter. Dette fordi jeg stilte spørsmål vedr ett produkt. Det gjør sitt til at jeg faktisk nå bestiller disse produktene på Blivakker, så lenge jeg vet at det er ekte vare, og fikk det bekreftet fra en konkurrerende nettbutikk, da burde det ikke være tvil Anonymous poster hash: 3a7c7...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 Kommer jo alt an på hva slags type Gud du har. Både jeg og søsteren min har tester hyper-vitalizer, og den er helt ok, men begge måtte på med serum under og fuktmasker. Vi er faktisk begge mer fornøyd med nourish. Har bestilt fra både vakkerhud og blivakker, også samme produkt (da serum og krem i scientific organics), og det har ikke vært noen forskjell på det jeg har mottatt. Anonymous poster hash: 4f516...98a
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Glemte å skrive; vi er sensitive acne-prone. Anonymous poster hash: 4f516...98a
Sylvari Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Jeg kjøper dem i salong, blir mer og mer skeptisk til netthandel når det gjelder slike ting. Men ja, jeg lukker øynene og tenker på regnbuer når jeg betaler. ;-)Hyper-Vitalizer har jeg prøvd, og den er en fuktbombe! Redningen for min hud etter en runde med antibiotika. Elsker den, og har den i reserve til de dagene jeg trenger litt ekstra pleie! Tror du den ville funket for en som har ekstremt tørr hud? På våren føler jeg meg som en reptil som bytter hud i ansiktet
vimsefrøken Skrevet 16. april 2014 #11 Skrevet 16. april 2014 Tror du den ville funket for en som har ekstremt tørr hud? På våren føler jeg meg som en reptil som bytter hud i ansiktet Hvis du har tørr hud trenger huden din fett, ikke fukt, så da bør du velge andre produkter enn de en med fuktfattig hudtilstand bør. Det finnes mange gode produkter for tørr hudtype der ute, men jeg ville da ikke valgt HyperVitalizer hvis jeg var deg. Emergin C sin krem for tørr hud er Earth hydrating phytelene cream, og en annen god krem for tørr hud er Linda Johansen TLC cream.
Catie' Skrevet 14. mars 2015 #12 Skrevet 14. mars 2015 Hvis du har tørr hud trenger huden din fett, ikke fukt, så da bør du velge andre produkter enn de en med fuktfattig hudtilstand bør. Det finnes mange gode produkter for tørr hudtype der ute, men jeg ville da ikke valgt HyperVitalizer hvis jeg var deg. Emergin C sin krem for tørr hud er Earth hydrating phytelene cream, og en annen god krem for tørr hud er Linda Johansen TLC cream. Har du noen erfaring med earth phytelene cream? jeg har prøvd hyper vitalizer, men følte ikke den ble helt match. føler ikke den gir nok næring til huden min, at den er for tynn
vimsefrøken Skrevet 14. mars 2015 #13 Skrevet 14. mars 2015 Har du noen erfaring med earth phytelene cream? jeg har prøvd hyper vitalizer, men følte ikke den ble helt match. føler ikke den gir nok næring til huden min, at den er for tynn Nei jeg har ikke erfaring med Earth Phytelene Cream, men jeg har hørt positive ting om den. Jeg har prøvd de andre kremene som er beregnet for fuktfattig hud, da jeg ikke selv har tørr hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå