Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du synes om kjæresten din begynte på dans (f.eks. salsa eller noe annet), der det blir mye kroppskontakt med et annet menneske? La oss si at du er mann og din kjære begynner på salsa, der hun danser med en annen mann. Ville du følt det ukomfortabelt, eller hadde du ikke brydd deg?

Dans er jo dans, det er jo ikke noe å være sjalu for. Men jeg lurer på om det er noen som ville følt det litt ukomfortabelt å vite/se.

Et tilfeldig spørsmål av ren nysgjerrighet. Haha:)

Anonymous poster hash: 66752...1ba
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn gnikkedans som salsa hadde jeg ikke blitt begeistret for.

Anonymous poster hash: e79d8...e2c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fugledansen er helt OK :laugh:

Haha :fnise:

Anonymous poster hash: 66752...1ba

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikk brydd meg så lenge mesteparten av dansingen var med meg.

Anonymous poster hash: a41bd...054
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har danset bachata og tango(skjønt vanligvis som singel), og har sånn sett vent meg til nærhet i dans uten at det ligger noe mer i det. Var ikke helt komfortabel i starten, så det er en tilvenningprosess...

Det hadde vært hyklersk av meg å nekte partneren å danse med andre. Ordentlig, "profesjonell" dans hadde ikke gjort meg noe, selv om de danset nært, men jeg hadde ikke satt særlig pris på "klinedans" (av typen "subbe rundt med hendene på rumpa til dansepartneren, knapt i takt med musikken") hvor nærheten var selve poenget, dansen en unnskyldning.

Anonymous poster hash: 53b40...f69
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

dt hadde jeg ikke tolerert!! min mann får ikke gnikke seg inntill spretne salsa damer

Anonymous poster hash: 849bb...8d2
  • Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

danser mye selv,og kan si at dans fra gammelt av er et parings ritual,så ja du burde kunne reagere på det synes jeg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen.

Anonymous poster hash: 77f5d...606
Skrevet

Nei jenter, dere får ha de her fyrene deres i et forgylt bur, da får dere kanskje bukt på med egen usikkerhet.....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt i orden for meg. Og hvis han finner ei som han syns det er lett og gøy å danse med, så er det flott. :D

Men jeg var ofte med på kurs i et miljø der alle danset med alle. Man byttet partner underveis i kursene, og det var dansing for dansegledens skyld, ikke for konkurranser. Jeg var i ett forhold da jeg begynte på kursene, han likte absolutt ikke å danse. Så lenge han slapp, var han likegyldig til hvem jeg danset med. Dette med å danse med alle, har jeg tatt med meg i mitt nåværende forhold. Jeg har også hele veien oppfordret ham til å danse med flere enn bare meg. Det er noe i det at man lærer litt bedre, man kan få en aha-opplevelse på trinnene, f.eks..

Klinedansene, derimot, reserverer vi til hverandre ... ;)

Anonymous poster hash: c508b...c78
  • Liker 2
Skrevet

Vi danser all slags dans vi. Både fort, sakte og gnikkedans. Dans er dans. Han danser med hvem han vil, og jeg danser med hvem han vil.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min går på en kampsport hvor det er veldig mye nærkontakt, som i at de ligger og klemmer hele tiden omtrent. Jeg synes ikke det er så gøy å høre om at han har hatt trening mot en jente, men heldigvis er hun ganke ung (under 18), så da plager det meg litt mindre iallefall. Han er også ganske flink til å forstå at det plager meg, men det er jo treneren som velger hvem som skal trene sammen på treningene.

Nå er jo dans litt mer intimt da, så hadde det vært dans hadde jeg nok slitt litt mer med å takle det.

Anonymous poster hash: 2cff6...a63
AnonymBruker
Skrevet

Nei jenter, dere får ha de her fyrene deres i et forgylt bur, da får dere kanskje bukt på med egen usikkerhet.....

Vent til du selv har kjæreste, så kan du svare ;)

Anonymous poster hash: c7f9b...103

• Liker 1
Skrevet

Vent til du selv har kjæreste, så kan du svare ;)

Anonymous poster hash: c7f9b...103

Har hatt kjæreste flere ganger og har ikke sjalugenet.

Skrevet (endret)

Em, er ikke særlig nærkontakt i salsa. Langt mer i bachata og kizomba.

Jeg hadde ikke blitt ukomfortabel av det.

Endret av .-L-.
Skrevet

Det hadde gått helt fint. Jeg ville ikke vært sammen med en jeg ikke kunne stole på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg stoler 100% på kjæresten min, så jeg hadde ikke brydd meg.

Hadde jeg derimot bare stolt 80% på han så hadde jeg vært litt mer skeptisk.

• Liker 1
Gjest Timber
Skrevet

Ah. Enda en ting å føye til listen over hva man ikke kan gjøre dersom man er i et forhold...

Skrevet

Min kjære mann er en racer på dansegulvet, både i klassisk og latin. Jeg låner han gjerne bort og er mest stolt over at han er så bra til å danse. De som bare vil svime rundt med han får bare en dans. Det er alltid jeg som får klinedansen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...