AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg trenger noen tips! Jeg har datet en mann i 6 måneder nå, og jeg har aldri vært sammen med noen før han. Derfor er jeg ikke vant til hvordan man skal være kjærester, og hva som kan forventes av en. Av person er jeg ikke veldig kosete og gir feks. aldri hei/hade klem til venner og familie, og slike ting. Det faller seg ikke naturlig for meg. Jeg er rett og slett ikke noe flink til å uttrykke følelser. Det jeg lurer på er om det er noen som kan gi meg tips til hvordan jeg kan bli flinkere til å vise omsorg og kjærlighet? Jeg liker jo å kose med han, men jeg er veldig dårlig på å gi små kjærtegn helt ut av det blå. Anonymous poster hash: 05e2a...584
frklampe Skrevet 15. april 2014 #2 Skrevet 15. april 2014 Ingen skal vel gjøre noe de ikke er komfortabel med. Men hvordan er han da? er han kosete av seg? Eller sitter dere bare på hver dere sofa og gir hverandre et "hallaaaaaoo"-nikk i ny og ne under filmen ?
mara2012 Skrevet 15. april 2014 #3 Skrevet 15. april 2014 Jeg er også sånn. Ikke noe klemme og kose-type. Synes det er kleint. Men det faller seg naturlig i ett forhold. Initiativet kommer nok etterhvert. Du kan nesten ikke tillegge deg vaner du selv ikke er komfortabel med enda, så du får bare ta det i ditt tempo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå