Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har tatt en "pause" (hans initiativ) og jeg har flyttet ut. Sa han hadde mistet følelsene og ville tenke seg om. De første ukene hadde vi lite kontakt, men nå vil han at vi skal ha mer kontakt - vi har møttes flere ganger og da er han veldig kjærlig overfor meg. Vi har kontakt på sms nesten hver dag nå, når vi møtes oppfører han seg som om han vil ha meg tilbake - men SIER at han ikke er sikker og trenger mer tid.

Jeg blir gal av dette. Jeg vil jo ha fyren tilbake, men han sender så forskjellige signaler. er det normalt å ha denne typen kontakt når man samtidig sier man vil ha pause? jeg er forvirret..

Anonymous poster hash: ae577...62b
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes å be om "pause", der samboer flytter ut er en feig løsning. Skal man leve sammen, og satse på hverandre kan man ikke be om pause fra problemer og utfordringer.

Fyren din har nok funnet ut at det er greit å ha deg, der. Om du skal satse på en fyr så skal du gjøre det klart at "pause-løsninger" ikke holder. Man snakker sammen, er ærlige om følelser. Forelskelsesrusen går over, man kan kjede seg sammen og allikevel være glad i det man har. Ikke la han holde deg på gress.

Endret av Havbris
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

å be om pause er feigt. da bør man heller jobbe seg igjennom problemene.

gi han ultimatum. enten så får han forsøke, eller så kan du få slippe å være der "i tilfelle" han vil ha seg litt nå og da.

Anonymous poster hash: 0d61e...aec
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes å be om "pause", der samboer flytter ut er en feig løsning. Skal man leve sammen, og satse på hverandre kan man ikke be om pause fra problemer og utfordringer.

Fyren din har nok funnet ut at det er greit å ha deg, der. Om du skal satse på en fyr så skal du gjøre det klart at "pause-løsninger" ikke holder. Man snakker sammen, er ærlige om følelser. Forelskelsesrusen går over, man kan kjede seg sammen og allikevel være glad i det man har. Ikke la han holde deg på gress.

Jeg er fullstendig enig med deg - men dette er en mann jeg har levd med i mange år og det er vanskelig å bare la ham gå også når det ikke er noen spesiell grunn til bruddet.. Jeg bestemte meg i starten for å gi ham sjansen til å tenke seg om (og savne), men etterhvert har det blitt nesten uutholdelig for meg. Jeg har bare vært forståelsesfull og snill i denne prosessen og siden det nå virker som han nesten kommer tilbake er jeg livredd for å skremme ham bort igjen.. Men hvor lenge er det greit å vente?

TS

Anonymous poster hash: 031ce...f0d

Skrevet (endret)

Jeg er fullstendig enig med deg - men dette er en mann jeg har levd med i mange år og det er vanskelig å bare la ham gå også når det ikke er noen spesiell grunn til bruddet.. Jeg bestemte meg i starten for å gi ham sjansen til å tenke seg om (og savne), men etterhvert har det blitt nesten uutholdelig for meg. Jeg har bare vært forståelsesfull og snill i denne prosessen og siden det nå virker som han nesten kommer tilbake er jeg livredd for å skremme ham bort igjen.. Men hvor lenge er det greit å vente?

TS

Anonymous poster hash: 031ce...f0d

Les nå selv hva du skriver til oss. Du har bare vært forståelsesfull og snill (hva betyr det) og er redd for å skremme han bort. Jeg får inntrykk av at det ligger mye her som du ikke forteller oss. Skal du bare sitte på gjerdet og vente uten at dere snakker sammen om hva som gikk galt? Vil du ha tilbake en mann som en dag står på døra og sier han har tenkt seg om, og i tillegg har utsatt deg for å måtte "vente". Rett opp ryggen din jente, finn ut av hva som har gått galt med dere og det må han faktisk være med på å snakke om. Uansett hvor vondt det må bli.

Endret av Havbris
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...