Gå til innhold

Kjøkkensett


Cupcake

Anbefalte innlegg

På Jysk har de nå et stilig kjøkkensett (bord med 4 stoler) til halv pris. Jeg har så lyst til å kjøpe dette. Det hadde blitt kjempestilig i den nye leiligheten vår!

Har ikke fått sett det "på ordentlig" enda, da de ikke hadde det utstilt i butikken, så jeg lurte på om det er noen andre som har kjøpt dette settet, og kan si noe om kvaliteten, og sittekomforten på stolene? Kanskje noen har andre erfaringer med produktet? :-)

På denne siden er et bilde -> http://www.jysk.no/index/stuen.htm. Se under "Moderne Møbler" kolonnen.

Settet heter foresten Milano, og koster nå 999,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Broren min har disse møblene, og jeg har ikke hørt han klage. De er veldig fine å se på, og gode stoler. hadde veldig lyst på dem selv, men hadde akkurat kjøpt nytt kjøkkenbord og pusset opp stolene da jeg så at de hadde dem på tilbud. Det er et bra kjøp tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest.

Venninen min har kjøpt de møblene, det er visstnok ikke noe særlig hvis man har barn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt på disse møblene...for ei stund siden....Dro på Jysk med store forhåpninger om å finne fine og billige møbler...MEN jeg må bare si at: du får hva du betaler for.....Sølvfargen er ikke "sølvaktig" nok, den heller litt mot hvit, stolene ser billige ut, og bordet er litt skranglete...

Kan kanskje fungere som ok bord til man får råd til noe som er fint....men personlig ble jeg kjempeskuffet da jeg så dem..(kanskje fordi jeg hadde ganske høye forhåpninger.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Husker jeg feil når jeg sier at de har noe som ligner på IKEA? Jeg har i hvert fall sett noe tilnærmet et eller annet sted. Hvis det ikke var prisen som var det viktigste så kan det kanskje lønne seg å kjøpe det et annet sted, hvor det ser bedre ut rent kvalitetsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Jeg trodde også det var et fint sett, helt til jeg fikk sett det IRL. Alt er spinkelt, stolene er skjeve og for smale i ryggen slik at de ikke er gode å sitte på. I tillegg er bordet ganske smalt, slik at du aldri vil kunne plassere fire voksne mennesker og faktisk servere mat der samtidig. Spar pengene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...