AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hva er det beste produktet du foreslår mot acne og hvorfor?Anonymous poster hash: c37ff...1b1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Hva er det beste produktet du foreslår mot acne og hvorfor?Anonymous poster hash: c37ff...1b1 hei:) jeg vil anbefale deg enten å bruke excuviance eller MD. Personlig syns jeg det er utrolig bra produkter!! Også er det anbefale og reise å prøve fruktsyrebehandlinger.Anonymous poster hash: 9085a...c46 1
Miss Lucky Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Denne er grei å lese http://m.klikk.no/mote/detnye/article451138.ece De vanligste ingrediensene som kan gi urenheter, er oljer og fyllstoffer. Dette er ti vanlige kosmetikkingredienser. De er oppgitt på engelsk og latin, samme språk som er typisk for ingredienslistene vi finner på kosmetikkforpakningene. Isopropyl linoleate Isopropyl isostearate Isostearyl alcohol Lanolin Myristyl lactate Oleic acid PPG-15 stearyl ether Sesame oil Zea oil Vitis vinifera
Lady Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Jan Marini - Acne Treatmet Wash hjalp meg veldig mye
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #5 Skrevet 15. april 2014 Jeg har lenge vært plaget med uren hud og det som har hjulpet meg mest er inntak av nattlysolje. Jeg tar også tran og spiser mye sunt fett, slik som avokado, nøtter, fet fisk osv. Jeg tror det hjelper mye med et slikt kosthold for da "smører" man huden innenfra. Ettersom jeg bruker sminke er jeg veldig nøye med å rense og fjerne alt før jeg legger meg. Jeg fjerner sminken med kokosnøttolje og en babywipe skylt i varmt vann. Dette har jeg gjort i noen år nå, og jeg merket bedring ca. 3 mnd etter jeg begynte. Dersom du styrer mye med huden din, og prøver mange ulike produkter og slikt, kan det hende at huden reagerer på kjemikalie-coctailen den utsettes for. Å kjøre en mer naturlig linje, samt å pleie huden innenfra, kan være et godt tips. Anonymous poster hash: 6377c...3d1
Roadrunner Skrevet 15. april 2014 #6 Skrevet 15. april 2014 (endret) Jeg har fått veldig god effekt av Effaclar Duo fra LaRoche Posay. Bruker sjelden sminke på huden. Etter å ha brukt Effaclar Duo 1-2 mnd så merket jeg solid bedring, og har fått flere kommentarer fra familie og venner på at det ser veldig bra ut. Færre utbrudd og de utbruddene som kommer er mye mildere. Endret 15. april 2014 av Roadrunner
Wonders Skrevet 15. april 2014 #7 Skrevet 15. april 2014 Epi Duo fra hudlegen er best. Ikke noe kosmetikk kan rense aknehud eller ta vekk store porer og hudormer som denne lille kremen. Gå alltid til hudlegen, ikke kosmetologer. 1
vimsefrøken Skrevet 15. april 2014 #8 Skrevet 15. april 2014 MD Formulations Continous Renewal Serum hjalp meg veldig. Er også veldig glad flere andre produkter i MD Formulations, men CRS er fantastisk mot acne, og kan hjelpe deg godt på veg. Vel å merke om du har en god hupleierutine ellers. Gode merker syns jeg er : - MD Formulations - Decleor - Emergin C - Ole Henriksen - Matis - Priori - Obagi
Mortifera Skrevet 15. april 2014 #9 Skrevet 15. april 2014 Jeg har brukt Basiron som du kjøper på apoteket, får jeg en kvise smører jeg et tykt lag av kremen på kvisa og den tørker ut over natta.
Spaghetti Skrevet 15. april 2014 #10 Skrevet 15. april 2014 Kommer veldig an på hvor kraftig acne du har. Hvis du har mye burde du vurdere isotretionin, brukte det selv og fungerte utmerket. Ved letter utbrudd har Basiron fungert fint, som nevnt over. Et sunnere kosthold og mindre søtsaker kan også bidra til bedre hud.. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #11 Skrevet 15. april 2014 MD formulations, spesielt continuous renewel serum. Unngå kommogene ingredienser, som lanolin, mineralolje, kokosnøttolje etc. Smør huden innefra. Nattlysolje fungerer for mange, men da er det særdeles viktig å ta tran/omega 3 i tillegg. Anonymous poster hash: ec25d...d5b
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #12 Skrevet 15. april 2014 accutane funker i de ekstreme tilfellene Anonymous poster hash: b6e1c...654
Kløftfrid Skrevet 15. april 2014 #13 Skrevet 15. april 2014 MD formulations, spesielt continuous renewel serum. Unngå kommogene ingredienser, som lanolin, mineralolje, kokosnøttolje etc. Smør huden innefra. Nattlysolje fungerer for mange, men da er det særdeles viktig å ta tran/omega 3 i tillegg. Anonymous poster hash: ec25d...d5b Denne frå MD, fungerar den slik at ein må bruke den heile tida eller skal ein stoppe å bruke den når huden er blitt ok?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #14 Skrevet 15. april 2014 Denne frå MD, fungerar den slik at ein må bruke den heile tida eller skal ein stoppe å bruke den når huden er blitt ok? Det kommer an på, det er sikkert individuelt. Jeg trenger den ikke så mye nå lenger, bruker litt hvis jeg ser antydninger til hudormer/urenheter, så forsvinner det fort. Produktene er også veldig drøye i bruk, en rens varer f.eks nesten ett år. Det er vanlig å ikke bruke den om sommeren pga solen. Anonymous poster hash: ec25d...d5b
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #15 Skrevet 16. april 2014 TS her, takk for mange gode forslag. Skal prøve ut en del av dem :-) Anonymous poster hash: c37ff...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå