~sikka~ Skrevet 11. juni 2004 #21 Del Skrevet 11. juni 2004 Trudde det stod kjøleskapet! :o Jeg og helt til du sa noe :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 12. juni 2004 #22 Del Skrevet 12. juni 2004 Tar alltid av meg ringen når jeg baker og legger den en plass jeg finner den igjen. Og det stemmer nok at det kan bli mange bakterier under en ring. Vi lærte på skolen en gang at det under en skitten negl var ca like mange bakterier som det er innbyggere i Norge, under en ring kan det være like mange som det er innbyggere i Europa, og i et ødelagt neglbånd kan det være like mange som det er innbyggere i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #23 Del Skrevet 12. juni 2004 Tar SELVFØLGELIG(!!) av ringen. Tenk på de millionene av bakterier som sitter der, ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 12. juni 2004 #24 Del Skrevet 12. juni 2004 Har aldri tenkt på bakteriene under ringen, men slevsagt tar jeg den av. Nå har ikke jeg giftering da, så det er ikke den jeg tar av, men har en gullring jeg alltid går med. Tar den av når jeg vasker fingrene før jeg begynner med matlaginga pga at det ellers fester seg deig i den, og ja, det samme gjelder når jeg lager kjøttkaker og annet "klissemat". Men jeg tar den ikke av for å lage middag om jeg ikke blir klissete på fingrene av det. Det er jo masse bakterier under neglene også, som noen skrev her, og jeg klipper ikke av meg dem for å bake... Nei, jeg vet der er bakterier, men de har jeg levd med i mange år, og de lever jeg nok med i mange til. (Noe annet selvsagt om man jobber som kokk el, men jeg lager bare mat til meg og sambo, ingen av oss desinfiserer fignerneglene før vi lager mat... Men ringen går av, av praktsike hensyn. Legges... en eller annen plass jeg vet at jeg finner den igjen. Hylla på badet som regel, der den også ligger om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. juni 2004 #25 Del Skrevet 12. juni 2004 Tar SELVFØLGELIG(!!) av ringen. Tenk på de millionene av bakterier som sitter der' date=' ÆSJ![/quote'] Nå stekes og kokes jo stort sett maten, så om det blir noen flere bakterier enn det som naturlig er der dør de før maten er halvferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 12. juni 2004 #26 Del Skrevet 12. juni 2004 Jepp, det er min tanke angående de bakteriene under neglene og sånn også... for de ER der... men når jeg nå har tatt på pizzadeigen, så hadde jeg nok masser av bakterier på meg, men så skal pizzaen stå i 200 grader inni ovnen en stund da... og vips, så dør de nok, og sambo og jeg... ja vi lever:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 12. juni 2004 #27 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg tar også av ringene. Jeg pleier legge de oppi en pynte bolle på kjøkkenet. Trur nok det er mange baskelusker under de ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå