Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2004 #1 Del Skrevet 8. juni 2004 Tar du gifteringen av når du bakar brød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2004 #2 Del Skrevet 8. juni 2004 Ja, jeg tar alltid av ringer og armbånd når jeg baker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 8. juni 2004 #3 Del Skrevet 8. juni 2004 Nei - tar aldri av ringen min - bruker heller hansker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #4 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg tar av ringen hvis jeg lager klissete mat som jeg skal ta på med hendene, f.eks. brøddeig eller lage kjøttkaker. Jeg tar ikke av meg ringen ellers, bare for å hakke grønnsaker, røre i en gryte e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 8. juni 2004 #5 Del Skrevet 8. juni 2004 Klart det. Millioner av bakterier under der, tipper jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2004 #6 Del Skrevet 8. juni 2004 Kvar gjer de av ringen då? Eg er så redd for å miste han. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juni 2004 #7 Del Skrevet 8. juni 2004 Kvar gjer de av ringen då? Eg er så redd for å miste han. :o Bare legger den på benken, ute av veien for matlagingen. Legger den på samme sted hver gang, så vet jeg hvor jeg har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2004 #8 Del Skrevet 8. juni 2004 Får prøve det då, men eg er ei surrehøne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. juni 2004 #9 Del Skrevet 8. juni 2004 Vasker hendene før jeg lager mat, og legger da ringene mine like ved kjøkkenvasken. Der er jeg vant til å finne dem igjen når jeg er ferdig med matlaginga. Blir litt forvirra når jeg har vært distre og lagt dem et annet sted, med de forsviner jo ikke akkurat så lenge de er hjemme på kjøkkenet. Må bare lete litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. juni 2004 #10 Del Skrevet 8. juni 2004 Eg har eit lite slags "stativ" som er berekna på å hengja ringar og slikt på. Dette har eg sett på kjøkkenet, for det er her eg som regel har behov for å ta av ringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. juni 2004 #11 Del Skrevet 8. juni 2004 Før jeg byttet klokke så hadde jeg vanlig klokkereim. Da tok jeg ringen inn på klokka og la klokka på benken. Jeg bruker verken klokke ller ring under baking. Nå legger jeg ringen i lag med klokka og mobilen i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #12 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg har alltid engangshansker i hus. Bruker dette når jeg baker også. Kjekt å vrenge av seg når tlf ringer eller det ringer på døra. utrolig kjekt å ha. Blitt avhengi. Eks. når jeg skal tømme peisen og annet grisearbeide. Bruk og kast. Slipper all den rengjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. juni 2004 #13 Del Skrevet 9. juni 2004 Ringen er alltid av under baking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. juni 2004 #14 Del Skrevet 9. juni 2004 Ringen er alltid av under baking. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. juni 2004 #15 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg legger ringene i vinduskarmen på kjøkkenet når jeg baker. Blir bare ekstra kliss om jeg glemmer dem på fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 10. juni 2004 #16 Del Skrevet 10. juni 2004 Før jeg byttet klokke så hadde jeg vanlig klokkereim. Da tok jeg ringen inn på klokka og la klokka på benken. Jeg bruker verken klokke ller ring under baking. Sånn gjorde eg det òg då eg gjekk med klokke. No puttar eg ringen i lomma. (Og JA - det kan samle seg vanvittig mykje bakteriar under der, sjølv om det er ein heilt glatt ring! :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 10. juni 2004 #17 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg tar også alltid av ringen e.l. når jeg baker, veldig mye bakterier under der ja! Hvis jeg har lommer putter jeg den der, hvis ikke legger jeg den et sted den ikke blir borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 10. juni 2004 #18 Del Skrevet 10. juni 2004 Legger den i kjøkkenskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2004 #19 Del Skrevet 10. juni 2004 Henger den på smykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2004 #20 Del Skrevet 11. juni 2004 Legger den i kjøkkenskapet... Trudde det stod kjøleskapet! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå