AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Har ei venninne som jeg har kjendt siden 8 klasse. Alle kompisene jeg har introdusert for henne så har hun straks kontakt med dem, og henger med dem og flørter osv. Jeg kan ikke være sammen med broren min uten at hun skal legge Ann på han, irriterer meg så sykt! Hun har to barn med en fyr som det er slutt med for noen mnd siden etter at siste mann kom. Bf til barna er helt blåst i hode, når dem fikk første barnet så stakk han og kom igjenn når gutten var nesten 5 år, så plutselig ble dei sammen igjenn og planla unge nr 2... når det barnet var 4 mnd ble d slutt.. Mange av venninnene hennes prøver å fortelle henne at hun må skjerpe seg, å ikke være så kort tenkt og naiv.. Men saken er nå at jeg har god kontakt med en eks av meg fra mange år tilbake og hun møtte han engang. Og nå har han plutselig vært på besøk hos henne. Han er den jeg vil ha " for meg selv" uten at hun skal begynne der og.han vet om mye om fortiden min som ikke hun vet, og jeg vil ikke at hun skal Være med han. Vet ikke hva jeg skal Gjøre, føler jeg ikke kan si noe heller.. Hvorfor må hun absolutt begynne på alle guttene jeg kjenner. !!!Anonymous poster hash: 79f08...f47
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Hvem er Ann? Anonymous poster hash: 3ee20...126 6
Gjest Jørild Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Hvem er Ann? Anonymous poster hash: 3ee20...126 Det er venninnen til iPhone, tenker jeg. I hvertfall nevner iProdukter Ann hele tiden. 7
Gjest Fjotten Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Høres ubehagelig ut for Ann å bli lagt oppå broren din på den måten. Høres egentlig ganske sært ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Ikke introduser henne for alle kompisene dine da? Heng med de uten henne, og heng med henne alene eller med bare jenter rundt. Anonymous poster hash: b1d62...e44 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Ts er bare sjalu for at eksen er blitt interessert i venninnen framfor å ville ta tas tilbake? Ts høres dessuten ut som en dårlig venninne, slik hun driver å henger henne ut. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Det er venninnen til iPhone, tenker jeg. I hvertfall nevner iProdukter ann h Shit tlf xD legge ann på alle hele tidenAnonymous poster hash: 79f08...f47
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Ts er bare sjalu for at eksen er blitt interessert i venninnen framfor å ville ta tas tilbake? Ts høres dessuten ut som en dårlig venninne, slik hun driver å henger henne ut. Er verken dårlig venninne eller sjalu, Anonymous poster hash: 79f08...f47
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Er verken dårlig venninne eller sjalu,Anonymous poster hash: 79f08...f47 Hvorfor er du så sur for at din eks tilbringer tid med henne da? Gjerne han liker henne da.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor er du så sur for at din eks tilbringer tid med henne da? Gjerne han liker henne da. fordi jeg er lei av at hun skal prøve seg på alle, både menst hun har kjæreste og ikke. Syns hun skal rett og slett skjerpe seg. Hadde hun ikke holdt på slik så hadde jeg ikke brydd meg heller. Anonymous poster hash: 79f08...f47 2
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 fordi jeg er lei av at hun skal prøve seg på alle, både menst hun har kjæreste og ikke. Syns hun skal rett og slett skjerpe seg. Hadde hun ikke holdt på slik så hadde jeg ikke brydd meg heller.Anonymous poster hash: 79f08...f47 Hvordan vet du at det ikke var han som prøvde seg på henne?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Hvordan vet du at det ikke var han som prøvde seg på henne? Jeg satt der og ble fortalt av han hva som skjedde Anonymous poster hash: 79f08...f47
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Jeg satt der og ble fortalt av han hva som skjeddeAnonymous poster hash: 79f08...f47 ja men nå har du bare hans side av saken
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 ja men nå har du bare hans side av saken nei jeg kjenner hun altfor godt til å vite at sånn er hun. Anonymous poster hash: 79f08...f47
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 nei jeg kjenner hun altfor godt til å vite at sånn er hun.Anonymous poster hash: 79f08...f47 men sa han noe negativt da, eller likte han oppmerksomheten fra henne?
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Skjønner TS godt, har selv en desperat venninne som vi ikke lenger gidder å ta med på fest pga hun legger an på enhver kamerat vi har. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Det er slitsomt med folk som er desperate etter oppmerksomhet. Som er så desperate at de skaffer seg barn med idioter kun for å ha kjæreste. Anonymous poster hash: 3396a...ed4 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Skjønner TS godt, har selv en desperat venninne som vi ikke lenger gidder å ta med på fest pga hun legger an på enhver kamerat vi har. endelig noen som forstår!Anonymous poster hash: 79f08...f47 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Det er slitsomt med folk som er desperate etter oppmerksomhet. Som er så desperate at de skaffer seg barn med idioter kun for å ha kjæreste.Anonymous poster hash: 3396a...ed4 tok å snakka me hun iste å sa at jeg ikke likte oppførselen hennes, så tok jeg det opp rundt på di tinga jeg følte osv. Hun bare, aaaaaaaa seriøst ikke sann drama igjenn! Jeg bare: Hva mener du med et, jeg har jo aldri sakt ifra Før til den Hun: nei hadde nok av slikt drama i helga som var. Ene venninna hennes hadde klikka i vinkel pga hun hadde holdt på slik med en gammel skole lurer av seg. Haha. Nei jeg kan ikke ha hun med noe lengre, gidder rett og slett ikke! Blir flau av hele greia.Anonymous poster hash: 79f08...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå