Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som jeg har kjendt siden 8 klasse. Alle kompisene jeg har introdusert for henne så har hun straks kontakt med dem, og henger med dem og flørter osv. Jeg kan ikke være sammen med broren min uten at hun skal legge Ann på han, irriterer meg så sykt!

Hun har to barn med en fyr som det er slutt med for noen mnd siden etter at siste mann kom. Bf til barna er helt blåst i hode, når dem fikk første barnet så stakk han og kom igjenn når gutten var nesten 5 år, så plutselig ble dei sammen igjenn og planla unge nr 2... når det barnet var 4 mnd ble d slutt.. Mange av venninnene hennes prøver å fortelle henne at hun må skjerpe seg, å ikke være så kort tenkt og naiv..

Men saken er nå at jeg har god kontakt med en eks av meg fra mange år tilbake og hun møtte han engang. Og nå har han plutselig vært på besøk hos henne. Han er den jeg vil ha " for meg selv" uten at hun skal begynne der og.han vet om mye om fortiden min som ikke hun vet, og jeg vil ikke at hun skal Være med han. Vet ikke hva jeg skal Gjøre, føler jeg ikke kan si noe heller.. Hvorfor må hun absolutt begynne på alle guttene jeg kjenner. !!!

Anonymous poster hash: 79f08...f47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er Ann?

Anonymous poster hash: 3ee20...126
  • Liker 6
Gjest Jørild
Skrevet

Hvem er Ann?

Anonymous poster hash: 3ee20...126

Det er venninnen til iPhone, tenker jeg. I hvertfall nevner iProdukter Ann hele tiden.

• Liker 7
Gjest Fjotten
Skrevet

Høres ubehagelig ut for Ann å bli lagt oppå broren din på den måten. Høres egentlig ganske sært ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke introduser henne for alle kompisene dine da? Heng med de uten henne, og heng med henne alene eller med bare jenter rundt.

Anonymous poster hash: b1d62...e44
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ts er bare sjalu for at eksen er blitt interessert i venninnen framfor å ville ta tas tilbake? Ts høres dessuten ut som en dårlig venninne, slik hun driver å henger henne ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er venninnen til iPhone, tenker jeg. I hvertfall nevner iProdukter ann h

Shit tlf xD legge ann på alle hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Ts er bare sjalu for at eksen er blitt interessert i venninnen framfor å ville ta tas tilbake? Ts høres dessuten ut som en dårlig venninne, slik hun driver å henger henne ut.

Er verken dårlig venninne eller sjalu,

Gjest BettyBoop
Skrevet

Er verken dårlig venninne eller sjalu,

Hvorfor er du så sur for at din eks tilbringer tid med henne da? Gjerne han liker henne da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så sur for at din eks tilbringer tid med henne da? Gjerne han liker henne da.

fordi jeg er lei av at hun skal prøve seg på alle, både menst hun har kjæreste og ikke. Syns hun skal rett og slett skjerpe seg. Hadde hun ikke holdt på slik så hadde jeg ikke brydd meg heller.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

fordi jeg er lei av at hun skal prøve seg på alle, både menst hun har kjæreste og ikke. Syns hun skal rett og slett skjerpe seg. Hadde hun ikke holdt på slik så hadde jeg ikke brydd meg heller.

Hvordan vet du at det ikke var han som prøvde seg på henne?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke var han som prøvde seg på henne?

Jeg satt der og ble fortalt av han hva som skjedde

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg satt der og ble fortalt av han hva som skjedde

ja men nå har du bare hans side av saken

AnonymBruker
Skrevet

ja men nå har du bare hans side av saken

nei jeg kjenner hun altfor godt til å vite at sånn er hun.

Gjest BettyBoop
Skrevet

nei jeg kjenner hun altfor godt til å vite at sånn er hun.

men sa han noe negativt da, eller likte han oppmerksomheten fra henne?

Skrevet

Skjønner TS godt, har selv en desperat venninne som vi ikke lenger gidder å ta med på fest pga hun legger an på enhver kamerat vi har.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slitsomt med folk som er desperate etter oppmerksomhet. Som er så desperate at de skaffer seg barn med idioter kun for å ha kjæreste.

Anonymous poster hash: 3396a...ed4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner TS godt, har selv en desperat venninne som vi ikke lenger gidder å ta med på fest pga hun legger an på enhver kamerat vi har.

endelig noen som forstår!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er slitsomt med folk som er desperate etter oppmerksomhet. Som er så desperate at de skaffer seg barn med idioter kun for å ha kjæreste.

Anonymous poster hash: 3396a...ed4

tok å snakka me hun iste å sa at jeg ikke likte oppførselen hennes, så tok jeg det opp rundt på di tinga jeg følte osv. Hun bare, aaaaaaaa seriøst ikke sann drama igjenn! Jeg bare: Hva mener du med et, jeg har jo aldri sakt ifra Før til den

Hun: nei hadde nok av slikt drama i helga som var.

Ene venninna hennes hadde klikka i vinkel pga hun hadde holdt på slik med en gammel skole lurer av seg. Haha.

Nei jeg kan ikke ha hun med noe lengre, gidder rett og slett ikke! Blir flau av hele greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...