AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor skriver noen ABB og ikke det han egentlig heter, Anders Behring Breivik? (Da tenker jeg ikke på de som forkorter kun fordi de ikke orker å skrive navnet). Men har hørt flere si ABB, og ikke bare skrive det. Hvorfor? Hva skal det være godt for? Tenker litt "hvis navn ikke må nevnes" i Harry Potter. Vi skriver jo Adolf Hitler, og ikke AH? Anonymous poster hash: 1adba...2f4 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Edit: (Da tenker jeg ikke på de som forkorter kun fordi de ikke gidder å skrive hele navnet). Anonymous poster hash: 1adba...2f4
Gjest Fjotten Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Fordi noen folk er rare, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor bry seg? Må da være lov til å spørre? Anonymous poster hash: 1adba...2f4 3
Chloe- Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Må da være lov til å spørre?Anonymous poster hash: 1adba...2f4 Jeg syns ikke han burde diskuteres, med mindre det er noe som gagner offerene.
Raven Emerald Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Fordi jeg ikke vil bruke mer tid på ham enn nødvendig. Litt samme grunnen til at jeg heller ikke gidder skrive navnet hans; jeg gidder heller ikke si det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Fordi jeg ikke vil bruke mer tid på ham enn nødvendig. Litt samme grunnen til at jeg heller ikke gidder skrive navnet hans; jeg gidder heller ikke si det. Sier du/skriver du Osama bin Laden? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 1adba...2f4 3
Gjest Fjotten Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Jeg syns ikke han burde diskuteres, med mindre det er noe som gagner offerene. Åh, du er en av de "Ikke snakk om han, han fortjener ikke oppmerksomhet" folka? Hva synes du om å snakke om Hitler, Blokhin, osvosv? Du må ha hatet historietimene på skolen. Logikken med å ikke snakke om / diskutere han og bare glemme han er utrolig ignorant. 1
Chloe- Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Åh, du er en av de "Ikke snakk om han, han fortjener ikke oppmerksomhet" folka? Hva synes du om å snakke om Hitler, Blokhin, osvosv? Du må ha hatet historietimene på skolen. Logikken med å ikke snakke om / diskutere han og bare glemme han er utrolig ignorant. Jeg har aldri skrevet at han ikke skal diskuteres. Jeg har skrevet han ikke bør få oppmerksomhet i usaklige debatter som ikke gagner ofrene (eller samfunnet).
Raven Emerald Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 (endret) Sier du/skriver du Osama bin Laden? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 1adba...2f4 Da jeg ikke kjenner noen som hverken er direkte eller indirekte rammet av hans gjerninger, er han for fjern for meg til at jeg gjør meg opp noen mening om hvordan eller hvorfor jeg skal/ ikke skal bruke navnet hans. For å dempe din nysgjerrighet, sier jeg bin Laden. ABB, derimot, rammet mine egne. Derfor bruker jeg ABB. Endret 14. april 2014 av Raven Emerald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå