AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Kjæresten min (eks nå, da) og faren til barnet mitt var utro mot meg for fem måneder siden. Sønnen vår er snart to år. For noen dager siden fant han ut av jenta han var utro mot meg med er gravid, i 5 mnd. Han har ikke sett henne siden, og hun ville ikke fortelle han det, fordi hun ikke ville ta abort. Dette er et skikkelig mareritt. Jeg syns det er utrolig vanskelig å forholde meg til. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til familien. Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: 4e725...b8f
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Stakkars.. Det er en kinkig situasjon, men dere er jo voksne og han har driti seg ut, så da må du jo nesten bare si det som det er. Familien vil jo tidsnok få vite det uansett, så.. Det blir jo nye ting å forholde seg til for din del, men det er han som må leve med konsekvensene av sine valg. Lykke til Anonymous poster hash: f1528...98d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Uff, hadde gått fra forholdet hvis var meg.........Men det er opptil deg, hva du føler og tenker og takler... Hva ønsker du i livet ditt... Anonymous poster hash: 58942...883
makkapakka Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 du kan vel bare trøste deg med at det er godt å bli kvitt han, det er ikke du som har problem det er han.. 3
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Vel, kanskje på tide å bli kvitt typen siden han har drette i felles reir? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Hun skriver jo at han allerede er en eks.Anonymous poster hash: 21c84...7a1 6
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Kjæresten min (eks nå, da) og faren til barnet mitt var utro mot meg for fem måneder siden. Sønnen vår er snart to år. For noen dager siden fant han ut av jenta han var utro mot meg med er gravid, i 5 mnd. Han har ikke sett henne siden, og hun ville ikke fortelle han det, fordi hun ikke ville ta abort. Dette er et skikkelig mareritt. Jeg syns det er utrolig vanskelig å forholde meg til. Vet ikke hvordan jeg skal fortelle det til familien. Noen andre som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: 4e725...b8f om han ikke vet om det hvordan vet du det??
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 du kan vel bare trøste deg med at det er godt å bli kvitt han, det er ikke du som har problem det er han.. Bare så synd at hun aldri kan bli kvitt han helt siden de har et barn sammen de må samarbeide om 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 om han ikke vet om det hvordan vet du det?? Skriver jo at han fant ut av det for noen dager siden. TS Anonymous poster hash: 4e725...b8f 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Bare så synd at hun aldri kan bli kvitt han helt siden de har et barn sammen de må samarbeide om Nettopp det som gjør det så vanskelig. Dette barnet blir jo et søsken til vårt felles barn også. Veldig kjedelig situasjon. Et mareritt rett og slett. Anonymous poster hash: 4e725...b8f 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Vel, kanskje på tide å bli kvitt typen siden han har drette i felles reir? Skriver jo i HI at han er min eks nå. TS Anonymous poster hash: 4e725...b8f
Gjest Tingelinling Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Altså. Han er eksen din. At han får et barn til med en annen enn deg, er ikke ditt problem. Dersom barna skal ha kontakt med hverandre som søsken vil jo det skje når sønnen din er hos sin far. Strengt talt trenger du ikke å forholde deg til dette. Jeg skjønner at det kan gjøre vondt, men det er lite du kan få gjort med de faktiske forholdene her. Følelsene dine er det kun du selv som kan bearbeide. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Altså. Han er eksen din. At han får et barn til med en annen enn deg, er ikke ditt problem. Dersom barna skal ha kontakt med hverandre som søsken vil jo det skje når sønnen din er hos sin far. Strengt talt trenger du ikke å forholde deg til dette. Jeg skjønner at det kan gjøre vondt, men det er lite du kan få gjort med de faktiske forholdene her. Følelsene dine er det kun du selv som kan bearbeide. Enig. Er ikke ditt problem. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Altså. Han er eksen din. At han får et barn til med en annen enn deg, er ikke ditt problem. Dersom barna skal ha kontakt med hverandre som søsken vil jo det skje når sønnen din er hos sin far. Strengt talt trenger du ikke å forholde deg til dette. Jeg skjønner at det kan gjøre vondt, men det er lite du kan få gjort med de faktiske forholdene her. Følelsene dine er det kun du selv som kan bearbeide. Enig. Er ikke ditt problem. Ikke mitt problem? Jeg gjorde det jo slutt med han fordi jeg fant ut at han har gjort en annen person gravid for FEM mnd siden... Syns det er utrolig kjipt.. Anonymous poster hash: 4e725...b8f 5
cattleya Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 huff, skjønner at du syntes dette er litt kleint å fortelle familien, for en dust! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 huff, skjønner at du syntes dette er litt kleint å fortelle familien, for en dust! Hvorfor skal ts synes at det er kleint? Er jo ikke hun som skal være flau.
cattleya Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Hvorfor skal ts synes at det er kleint? Er jo ikke hun som skal være flau. Nei er jo ikke det, men det er jo en flau situasjon da... Å komme og måtte fortelle gud og hvermann som ikke har noe med deres forhold å gjøre, at han har vært utro mot henne... Vet ikke jeg, men jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint... 2
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Nei er jo ikke det, men det er jo en flau situasjon da... Å komme og måtte fortelle gud og hvermann som ikke har noe med deres forhold å gjøre, at han har vært utro mot henne... Vet ikke jeg, men jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint... Men det er jo HAN som skal være flau. Ikke ts sin feil at han var utro og smelte ei annen på tjukka. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 Nei er jo ikke det, men det er jo en flau situasjon da... Å komme og måtte fortelle gud og hvermann som ikke har noe med deres forhold å gjøre, at han har vært utro mot henne... Vet ikke jeg, men jeg hadde syntes det hadde vært litt kleint... Vet jeg ikke bør være flau, men syns det er kjempe kleint ja. Hadde han bare vært utro hadde jeg ikke trengt å fortelle det en gang, kunne bare sagt vi hadde gjort det slutt, men nå som det er et barn inni bildet må jeg jo. Er jo han som bør være flau, og det er han jo, men føler meg bare SÅ dum. Gruer meg ekstremt mye til å fortelle det. Har ikke sagt det til noen enda. Anonymous poster hash: 4e725...b8f 3
cattleya Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 Men det er jo HAN som skal være flau. Ikke ts sin feil at han var utro og smelte ei annen på tjukka. nei vi er alle enige om det, men jeg hadde ikke syntes at det hadde vært så kult om det var meg å måtte fortelle gamle tanter, bestemor etc. at mitt barn skal få et halvsøsken fordi min kjære var utro... Mulig det bare er meg, men jeg hadde syntes at den samtalen hadde vært litt flau... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå