ExpectoPatronum Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hei, vet noen om sider man kan bestille sko i små størrelser? Jeg har 34-36 i sko størrelse men de fleste skoene i str 36 blir for store. Leter i butikker men er sjeldent at jeg finner pene sko i str 34-35... Setter stor pris på tips!
Maximillian Cohen Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Zalando har i hvert fall et greit utvalg i 36 og 35.
Gjest Lille-pus Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Jeg har ikke prøvd denne siden, men kanskje den kan være noe? PrettySmallShoes Ellers vet jeg at de aller fleste italienske og britiske skoprodusenter har str. 2 (35) i sitt sortiment. En liten lenke her (US butikk) for å demonstrere at det finnes. Skoene her er i den mer eksklusive kategorien, men viser at utvalget utenfor våre grenser absolutt er der.
skreppamedleppa Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Jeg har nett samme problem, samme str her også.. Jeg har måtte temme den yre, ville sko damen. pakket hun fint ned i en eske langt nedi dypet av sjelen min fordi utvalget av sko i str 34 er bedrøvelig lite. Men etter masse googling, og masse leting har jeg funnet et par alternativer: Cinderella Of Boston Er en nettbutikk som har spesialisert seg på små størrelser. Sko fra 32 til 35. I tillegg kan du spesifisere bredden på skoene i medium og vid Skowolter En dansk nettbutikk som har sko i små og store str, men du kan spesifisere om du ønsker å bare se str 32-36 La Redoute I denne butikken kan du filtrere sko ut fra matrialle, helhøyde eller farge, mange av skoene starter på str 35 PrettySmallShoes Fører damesko i str 33-35 I tillegg har zalando, Bianco og Brandos mange sko også damesko i str 34-35. har nettopp kjøpt meg et par sko hos zalando men man må gjerne leite litt før man finner skattene
Gjest TheRighteous Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Bianco har mange fine damesko i str. 35 Så er de ofte på salg også, fordi det er så få som bruker størrelsen! Så det er jo bare supert for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå