Gå til innhold

Sko for små føtter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet noen om sider man kan bestille sko i små størrelser? Jeg har 34-36 i sko størrelse men de fleste skoene i str 36 blir for store. Leter i butikker men er sjeldent at jeg finner pene sko i str 34-35... Setter stor pris på tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zalando har i hvert fall et greit utvalg i 36 og 35.

Skrevet

Din Sko har som regel str 35 :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne siden, men kanskje den kan være noe?

PrettySmallShoes

Ellers vet jeg at de aller fleste italienske og britiske skoprodusenter har str. 2 (35) i sitt sortiment.

En liten lenke her (US butikk) for å demonstrere at det finnes.

Skoene her er i den mer eksklusive kategorien, men viser at utvalget utenfor våre grenser absolutt er der.

Skrevet

Jeg har nett samme problem, samme str her også.. Jeg har måtte temme den yre, ville sko damen. pakket hun fint ned i en eske langt nedi dypet av sjelen min fordi utvalget av sko i str 34 er bedrøvelig lite. Men etter masse googling, og masse leting har jeg funnet et par alternativer:

Cinderella Of Boston

Er en nettbutikk som har spesialisert seg på små størrelser. Sko fra 32 til 35. I tillegg kan du spesifisere bredden på skoene i medium og vid

Skowolter

En dansk nettbutikk som har sko i små og store str, men du kan spesifisere om du ønsker å bare se str 32-36

La Redoute

I denne butikken kan du filtrere sko ut fra matrialle, helhøyde eller farge, mange av skoene starter på str 35

PrettySmallShoes

Fører damesko i str 33-35

I tillegg har zalando, Bianco og Brandos mange sko også damesko i str 34-35.

har nettopp kjøpt meg et par sko hos zalando men man må gjerne leite litt før man finner skattene

Gjest TheRighteous
Skrevet

Bianco har mange fine damesko i str. 35 :) Så er de ofte på salg også, fordi det er så få som bruker størrelsen! Så det er jo bare supert for oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...