Enyya Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg har for første gang prøvd meg som hobbygartner. Jeg plantet ulike frø bla agurk. Agurkene kom raskt og jeg plantet de om i større potter. Så vokste de og ble nesten en meter høye. I dag skulle jeg plante de over i enda større potter og tenkte å gjøre det ute for å slippe jorda inne. I det jeg hadde plantet de om så visnet de alle sammen. Tenker kanskje de ikke tålte sola? Må jeg bare kaste de nå? Eller er det bare å begynne på nytt?
Sugerøret Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 satt du de midt i solen ? uten at de var vant med det ? Usikkert på om de er døde,men du kan forsøke å sette de i skygge (ikke kaldt) vanne og krysse fingrene
Enyya Skrevet 14. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde de i sola bare noen minutter mens jeg plantet de om. Nå står de inne i stua igjen.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde de i sola bare noen minutter mens jeg plantet de om. Nå står de inne i stua igjen. Høres ut som som om de ikke tålte temperatursvingningen. Det er for kaldt for agurk ute ennå. Men kanskje kommer de seg igjen inne?
Sugerøret Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Jeg hadde de i sola bare noen minutter mens jeg plantet de om. Nå står de inne i stua igjen. Vanne litt og la dem hente seg inn.Var jorden du plantet i,temperert eller kald ? Kan være det også 1
Enyya Skrevet 14. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2014 Jorden hadde stått inne så ikke kald. Jeg får krysse fingrene for at de kommer seg igjen inne da! Vanne litt og la dem hente seg inn.Var jorden du plantet i,temperert eller kald ? Kan være det også 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå