Gå til innhold

Invisalign Bergen? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt Invisalign i Bergen her? Kan dere si noe om hva dere betalte og hvor lang tid det tok? Vet det er individuelt, men er likevel interessert i å høre. :)

Anonymous poster hash: cd871...305
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt det i Bergen, men jeg betalte rundt 50 000 for alt. Det tok ca 1 år og 3 mnd, så vidt jeg husker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tatt det i Bergen, men jeg betalte rundt 50 000 for alt. Det tok ca 1 år og 3 mnd, så vidt jeg husker.

Takk for svar :) Det var jo ikke så lenge. Man får vel ikke noen som helst støtte til det? Hvordan fikk du råd til det? Jeg er student :/

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tok du både oppe og nede? Jeg skal bare ha oppe, så lurer på om jeg får det litt billigere da?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen har tatt i Stavanger, vil jeg gjerne høre om dette også. :)

TS

Skrevet

Takk for svar :) Det var jo ikke så lenge. Man får vel ikke noen som helst støtte til det? Hvordan fikk du råd til det? Jeg er student :/

TS

Tok du både oppe og nede? Jeg skal bare ha oppe, så lurer på om jeg får det litt billigere da?

TS

Jeg hadde både oppe og nede. Man får nok dessverre ikke støtte til dette så lenge man er over 18. Jeg gjorde det ikke før jeg var godt oppe i 20-åra med full jobb.

Vet du at du bare skal ha oppe? Jeg hadde bare skjeve tenner oppe, men jeg måtte ha både oppe og nede for at bittet skulle passe sammen. Men om du kan bare ha oppe, tror jeg nok det blir billigere. Men det er jeg ikke helt sikker på altså. Det blir vel også billigere om du trenger færre skinner enn jeg hadde. Mener å huske jeg hadde mellom 22 og 25 skinner.

Skrevet

Er det ikke bedre m inkognito bak tennene?

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bedre m inkognito bak tennene?

Hva er det, og kan man ha det oppe på tennene?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Må man ha henvisning fra vanlig tannlege for å få time hos en tannlege som utfører Invisalign, eller er det bare til å bestille time?

TS

Skrevet

Hva er det, og kan man ha det oppe på tennene? TS Anonymous poster hash: cd871...305

Regulering bak tennene!

Skrevet

Må man ha henvisning fra vanlig tannlege for å få time hos en tannlege som utfører Invisalign, eller er det bare til å bestille time?

TS

Det er bare å bestille. Tror man bare trenger henvisning dersom man er under 18 og får deler av regninga dekket av staten. Men da får man uansett ikke Invisalign.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...