Gjest Miss Oregon Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Jeg skal liksom slanke meg, har ikke utrolig mye ekstra, men en mage som SKAL bort. I dag har jeg stappet i meg to pain au chocolat, en spring roll, to peanut butter cups (dvs. fire - to i hver pakke), pluss ti konfektbiter til frokost. Jeg ble utrolig kvalm i stad og kastet opp. Dette er ganske ekstremt for meg, det hender jeg overspiser men ikke til de grader! Hvordan skal jeg klare aa vaere sunn hele tiden..bor i US, her flommer det over av junk food :-x Jeg vil gaa ned 4 kilo paa tre uker, da skal jeg til Hawaii....og liksom vaere Beach Babe. Er 176 centimeter og 67 kgs. Hjelp!! Noen som har et realistisk opplegg! Og hvordan kan jeg slutte aa overspise!!
Gjest 1111 Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Utifra hva du skriver så høres det ut som om du sliter med en spiseforstyrrelse. å overspise og så kaste opp er som du sikkert vet et tegn på at noe ikke er som det skal være. du har ikke vurdert å få hjelp..? om det ikke er det nå, så kan det fort utvikle seg til en alvorlig spiseforstyrrelse. Anbefaler deg å fjerne alt du overspiser på fra huset, slik at hvis du får et slikt kick så får du tid til å tenke deg om, fordi du faktisk må ut av huset for å få tak i noe. ellers så er det viktig å holde blodsukkeret stabilt, ikke for mye raske karbohydrater, mye proteiner, spise lite og ofte, gjerne 5-6 ganger om dagen. jeg er sikker på du vet hva som er sunt og spise og ikke er.. ha alltid noen oppkuttede grønnsaker i kjøleskapet som du kan knaske på når sulten eller suget melder seg. Lykke til.
-Fisken- Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Det Mylian skriver, er helt riktig. Fjern ting du vet du overspiser av fra huset. Men overspising skyldes som regel et eller annet. Hvis du har hatt en vanskelig periode, slutt med kjæresten, dødfall osv, kan man få spiseforstyrrelser av det. Jeg ville først og fremst oppsøkt hjelp, hvis jeg var deg. Kanskje det kunne vært fint å snakke med noen som har peiling? Det finnes mange dyktige psykologer. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå