whattodo8 Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 (endret) Jeg trenger litt hjelp. For 4 mnd siden møtte jeg en gutt på Tinder, vi merket for at kjemien var der, og plutselig ble det slik at vi pratet sammen hver dag. Vi pratet så mye at vi bestemte oss for bytte platfrom, fordi det er mye lettere å chatte på facebook. Vi har pratet sammen hver dag i 4 mnd, og vi deler alt som skjer i hverdagen. Jeg har aldri opplevd å ha en slik kjemi med en jeg egentlig ikke kjenner, og jeg synets det er ganske utrolig hvor godt kjent vi har blitt, og hvor godt vi prater sammen. Jeg er bare 19 år, og han er to år eldre enn meg. Jeg har så ufattelig lyst til å få møtt han, jeg syntes det er så kjedelig å ikke få møtt en person jeg har så fantastisk kjemi med. Det skal sies at denne kjemien kun er over nett, så jeg aner ikke hvordan det ville blitt om vi møtes. Han bor ca 3 kvarter unna meg, og jeg er mer enn villig til å dra til han for å møte han. Problemet er bare hvordan jeg burde møte han. Vi kjenner hverandre så godt nå at det er flaut. Jeg kjenner det stikker i magen bare av tanken på å møte han. Jeg lurer fælt på om det er noen av dere som har noen råd om hvordan man burde møtes for første gang? Jeg tror ikke det å spise middag sammen ville være det ideelle, rett og slett fordi jeg tror det ville blitt for pinlig. Hvordan situasjon bør jeg møte han i? Han er sjeldent ute, og han har sagt at han også ville vært nervøs når han møtte meg. Jeg er ingen sjenert person over hodet, og det virker det ikke om han er heller. Greia er bare at jeg vil gjøre vårt første måte så bra og så lite kleint som mulig, og jeg vil jo helst gi et så godt inntrykk som mulig. Er det noen som har erfaring med lignene situasjoner? Endret 14. april 2014 av whattodo8
Doge Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Kan dere ikke treffes på et koselig utested på et rolig tidspunkt (ikke fredag/lørdag kveld)? 1
SuperFace Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Hva med å møtes på en bar? Ta et par øl eller et glass vin på en fredagskveld? Det roer nervene og er litt mer "casual" enn en middag
LexSuperior Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Hva med å møtes på en bar? Ta et par øl eller et glass vin på en fredagskveld? Det roer nervene og er litt mer "casual" enn en middag Henger meg på denne jeg. Selv om jeg må si at jeg har prøvd begge deler og da var middagen mest vellykket. Det har selvsagt mye med personen å gjøre også, men da kunne vi dykke ned i uskyldige samtaler om maten når det ble litt stille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå