AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Del Skrevet 14. april 2014 Slike kloremerker som man får dersom man har klort seg selv på beinet, eller blitt klort av en hund/katt? Pleier det å bli arr etter slike merker? Slike klor er ganske overfladiske, men synes det tar unormalt lang tid før de blir borte.. Anonymous poster hash: b6723...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Del Skrevet 14. april 2014 Nei. Anonymous poster hash: 44ee4...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 14. april 2014 #3 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Det blir som regel ikke det, men det forekommer jo. Spørs helt på hvordan huden er, hvor dypt såret er osv, om man piller på såret og slike ting. Det kan absolutt bli arr, men da som regel lite synlige. Endret 14. april 2014 av Blod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elicice Skrevet 14. april 2014 #4 Del Skrevet 14. april 2014 Det er individuelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Del Skrevet 14. april 2014 hmmm.... Min bror har enda arr i ansiktet, da jeg pleide å klore/klype han da vi sloss som liten... Anonymous poster hash: 2f045...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Del Skrevet 14. april 2014 Det er snakk om "grunne" klor, som har blødd lite eller ingenting... Hvor lang tid pleier det å ta før merkene forsvinner igjen? Anonymous poster hash: b6723...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #7 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg får ikke arr etter sånt. Og hvis det blir et lite arr så forsvinner det etterhvert. Men dette er veldig individuelt, noen danner lite arr/pene arr, noen danner mye arr/stygge arr. Jeg fikk annengrads forbrenning på armen pga kokende olje og etter ca 2år var arrene bortevekkAnonymous poster hash: 30ea7...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 14. april 2014 #8 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg har noen arr etter pusene jeg hadde da jeg var barn, men jeg liker de arrene for de er kosearr med gode minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 14. april 2014 #9 Del Skrevet 14. april 2014 Som regel ikke, men det kommer jo an på kloremerkene. Og kanskje på personen, har inntrykk av at noen får arr lettere enn andre, uten at jeg har undersøkt den påstanden nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå