Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og sambo har ekstremt lite sex, ja 1-2 ganger i mnden.. han er alltid trøtt sier han.

Nå skal vi også prøve å få barn! Det har vell vært slik i snart 1,5 år..

Må si at forholdet ellers er veldig bra. Han er snill, veldig omtenksom, kosete, tar mye på meg, kysser mye, ler utrolig mye sammen og har det veldig bra, det er kun sexen som ikke er der. Jeg har pratet, spurt alt som er men ingenting hjelper. Vi har vært sammen i snart 4 år. Jeg er 22 han er 28.. hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: be636...379

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om mange par som prøver å få barn og til slutt blir sexen et ork for minst en av partene, det kan slite på forholdet. De som greier å slappe av og ta det som det kommer uten å stresse med å prøve hele tiden kommer nok best ut. Han er nok sliten i tillegg, mange som er det for tiden. Prøv å slappe litt mer av på dette, ikke glem å ha det litt moro sammen også.

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt om mange par som prøver å få barn og til slutt blir sexen et ork for minst en av partene, det kan slite på forholdet. De som greier å slappe av og ta det som det kommer uten å stresse med å prøve hele tiden kommer nok best ut. Han er nok sliten i tillegg, mange som er det for tiden. Prøv å slappe litt mer av på dette, ikke glem å ha det litt moro sammen også.

vi begynner med prøving fom i dag så nei det kan ikke være tilfelle her! Vi vil ha 2015 baby så har ikke villet begynne før nå uansett. Så det er ikke grunnen!

Skrevet

Ok, misforsto deg, trodde dere hadde prøvd å bli gravid i 1,5 år ;)

Gjest LadyGlaGla
Skrevet

Du er nok på feil emne, gå inn på prøvere og ufrivillig barnløse.....de kan sikkert hjelpe deg

Skrevet

Hvorfor vil du prøve å få barn og tilbringe resten av livet ditt med han når du er så frustrert over sexlysten hans?

Det blir jo samme sexlyst (om ikke mindre) med årene...

Eller vil du kanskje "prøve" å få barn for å få et hyppigere sexliv fremover, men fortsette på p-pillen uten å fortelle han? :fnise: Beklager, dårlig spøk...

Skrevet

Hvorfor vil du prøve å få barn og tilbringe resten av livet ditt med han når du er så frustrert over sexlysten hans?

Det blir jo samme sexlyst (om ikke mindre) med årene...

Eller vil du kanskje "prøve" å få barn for å få et hyppigere sexliv fremover, men fortsette på p-pillen uten å fortelle han? :fnise: Beklager, dårlig spøk...

Har samme tanker som Frozl om saken.

Skrevet

Tror du får ta en prat med han.. det kan være flere grunner til at han har lite lyst. Som at han egentlig ikke er klar for barn ennå, at forholdet er i ferd med å gå over men at han ikke tør å si noe til deg, at han er syk, deprimert.. o.l. Men det finner du ikke ut av før du snakker med han.

Skrevet

Tror ikke du bør prøve å få barn med han før dere har løst dette problemet, når det gjør deg "gaaal"... Man skal jo helst ha forholdet på stell når man starter med sånt. Veldig dumt at han ikke klarer å gi deg et skikkelig svar da, skjønner at det er frustrerende.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du får ta en prat med han.. det kan være flere grunner til at han har lite lyst. Som at han egentlig ikke er klar for barn ennå, at forholdet er i ferd med å gå over men at han ikke tør å si noe til deg, at han er syk, deprimert.. o.l. Men det finner du ikke ut av før du snakker med han.

det er han som er mest giret på barn, (jeg også såklart) men kan jo være prøvingen gir et lite puff..

AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt, du er 22 og vil ha barn med en fyr du nesten ikke har sex med? Dette kommer jo til å gå til helvete uansett, vent med å få barn til du finner en fyr som du er fornøyd med, du. Du har masser av tid.

Anonymous poster hash: f4599...b32
  • Liker 1
Skrevet

det er han som er mest giret på barn, (jeg også såklart) men kan jo være prøvingen gir et lite puff..

Du kan ikke forvente at det blir bedre med tiden så tenk deg godt om så du ikke gjør noe du vil angre på siden. Som det sies, du er fortsatt ung og har tiden på deg. Også til å finne den helt rette mannen for deg. Like barn leker ofte best sies det og det er vel noe i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...