Momseguri Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Jeg har lenge slitt med å gå ned i vekt, og etter å ha prøvd selv i lang tid oppsøkte jeg legen min for hjelp. Jeg er 25 og veier 85 kg. Jeg mener selv at jeg spiser sunt, og trener og beveger meg nok i hverdagen. Men jeg går altså overhodet ikke ned i vekt, og er dermed ganske demotivert nå. Legen foreslo da at jeg prøvde frisklivs-sentralen i Bergen. Er det noen her inne som har prøvd dette? Jeg skjønner på en måte ikke helt hva programmet går ut på...Jeg er også litt redd for at det bare kommer til å være dem på 50+ der, og at jeg dermed kommer til å være litt malplassert. Jeg vil gjerne høre erfaringer fra de av dere som har vært borti dette, også om du ikke har vært akkurat i Bergen
sofie777 Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Jeg begynte på dette i Trondheim. Først var det en samtale og en (tung) test på tredemølle for å finne ut hvordan man er fysisk og om man vil være med på opplegget. Jeg ble med på det som skulle være lett trening, men det var i grunnen bare å gå opp og ned samme bakken 20 ganger (etter litt oppvarming). Det var folk i alle aldre der, så den siden av saken er grei, men de fleste som var der hadde gjort mer enn meg (av forskjellige grunner startet jeg ikke på første dag), så de var bedre fysisk. Dette gjorde at jeg ikke kom tilbake igjen. Men prøv opplegget, kanskje det passer for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå