AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Mitt ønske er og få barn, en liten familie. Men mannen ønsker ikke et barn, han liker seg ikke rundt barn. Vi hadde en liten diskusjon for 1 uke siden om dette, og jeg godtok det at han ikke ville ha en liten familie, jeg vil ikke tvinge han. Men nå virker det ut som han snakker rundt grøten, sier at jeg ikke kan gi opp min største drøm om og få barn og at jeg kan finne en mann som vil gi meg en unge, men greien er at det er HAN jeg vil ha en familie med, det er han jeg vil dele livet mitt med til vi blir gamle. Føler han vil at jeg skal dumpe han og finne en mann som vil gi meg det jeg ønsker meg, men han sier det ikke. Han har forandret seg etter den lille diskusjonen. Hva kan jeg gjøre? Jeg må velge mellom han eller et barn, og jeg vil jo såklart ha han,for jeg elsker han og han er sjelevennen min. Føler egentlig at han vil vi skal gå fra hverandre men at han ikke tørr å si det... Anonymous poster hash: 54f63...434
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Antakelig er det det han vil, dersom du merker det på ham. Og det er vel ikke så rart - forskjellige meninger ang. barn er det vi kaller en dealbreaker. Anonymous poster hash: 68586...eb0 10
Gjest Fjotten Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Hvis du absolutt vil ha barn så må du finne deg en ny fyr. Så enkelt er det. Så, hvis du kan leve med å aldri få barn så er det bare å beholde fyren. 4
Apehjerne Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Vel, da må du velge da. Være i forhold med han uten barn eller finne deg noen som ønsker barn. Bare ikke sitt å håp på at han vil forandre mening 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Hos oss er det motsatt. Han vil ha, ikke jeg. Slo opp med han pga det, men vi endte opp sammen igjen... Anonymous poster hash: 98bb6...766
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 Hvis du absolutt vil ha barn så må du finne deg en ny fyr. Så enkelt er det. Så, hvis du kan leve med å aldri få barn så er det bare å beholde fyren. Det blir nok tøft og tungt, men jeg vil være sammen med han, men etter den diskusjonen så ble han annerledes.. Anonymous poster hash: 54f63...434
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Hos oss er det motsatt. Han vil ha, ikke jeg. Slo opp med han pga det, men vi endte opp sammen igjen... Anonymous poster hash: 98bb6...766 Så han kan leve med den tanken om å aldri bli pappa? Anonymous poster hash: 54f63...434
strawberry Skrevet 14. april 2014 #8 Skrevet 14. april 2014 Du vil ha barn, han vil ikke. Du kan ikke tvinge han til å få barn mot sin vilje, og du burde heller ikke bli tvunget til å la være å få barn fordi det er han du vil ha. Om familie er så viktig for deg, bør du faktisk gjøre det slutt sånn at du kan finne noen du kan stifte familie med, for han vil det ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #9 Skrevet 14. april 2014 Du vil ha barn, han vil ikke. Du kan ikke tvinge han til å få barn mot sin vilje, og du burde heller ikke bli tvunget til å la være å få barn fordi det er han du vil ha. Om familie er så viktig for deg, bør du faktisk gjøre det slutt sånn at du kan finne noen du kan stifte familie med, for han vil det ikke. Kan jo være han skifter mening? Lest på mange forumer hvor mannen har skiftet mening... Anonymous poster hash: 54f63...434
Gjest Fjotten Skrevet 14. april 2014 #10 Skrevet 14. april 2014 Det blir nok tøft og tungt, men jeg vil være sammen med han, men etter den diskusjonen så ble han annerledes.. Anonymous poster hash: 54f63...434 Du vet jo aldri, det kan jo hende at han endrer mening. Det kan skje, men burde kanskje ikke satse på det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #11 Skrevet 14. april 2014 Du vet jo aldri, det kan jo hende at han endrer mening. Det kan skje, men burde kanskje ikke satse på det. Vet aldri, det er sant. Jeg har alltid vært veldig glad i barn, og vil jo selvfølgelig ha barn. Men jeg har vært sammen med han i 7år, så et brudd blir jo tøft. Anonymous poster hash: 54f63...434
strawberry Skrevet 14. april 2014 #12 Skrevet 14. april 2014 Vet aldri, det er sant. Jeg har alltid vært veldig glad i barn, og vil jo selvfølgelig ha barn. Men jeg har vært sammen med han i 7år, så et brudd blir jo tøft. Anonymous poster hash: 54f63...434 Hvor gamle er dere da? Det er jo et stort steg å ha bestemt seg for å ikke få barn, så du bør ikke forvente at han forandrer mening. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #13 Skrevet 14. april 2014 Så han kan leve med den tanken om å aldri bli pappa? Anonymous poster hash: 54f63...434 Slik jeg har forstått det vil han heller ha meg enn "ikke-meg". Men mistenker han tror jeg kommer til å ombestemme meg, da han ble fryktelig negativ da jeg nevnte sterilisering... Anonymous poster hash: 98bb6...766
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #14 Skrevet 14. april 2014 Slik jeg har forstått det vil han heller ha meg enn "ikke-meg". Men mistenker han tror jeg kommer til å ombestemme meg, da han ble fryktelig negativ da jeg nevnte sterilisering...Anonymous poster hash: 98bb6...766 Oi, men et brudd er jo ikke lett heller. Men snakker han ofte om barn? Anonymous poster hash: 54f63...434 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #15 Skrevet 14. april 2014 Hvor gamle er dere da? Det er jo et stort steg å ha bestemt seg for å ikke få barn, så du bør ikke forvente at han forandrer mening. 30årene. Anonymous poster hash: 54f63...434
strawberry Skrevet 14. april 2014 #16 Skrevet 14. april 2014 30årene. Anonymous poster hash: 54f63...434 Da er det vel tvilsomt at han vil endre mening, siden han nok er fullt klar over at dersom dere skal få barn bør dere gjøre det snart. Dersom han hadde vært 25 derimot, hadde han jo hatt noen år han kunne ombestemt seg på. 6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #17 Skrevet 14. april 2014 Hvor i 30-årene? Det er jo kritisk ift. hvor mye tid du har til å finne deg en ny. Og som nevnt over, det er etter punktet der det er naturlig å ombestemme seg. Mange gutter sier de ikke vil ha barn men endrer mening. Ikke voksne menn (og ikke bry deg med unntakene). Anonymous poster hash: 68586...eb0 2
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2014 #18 Skrevet 14. april 2014 Mitt ønske er og få barn, en liten familie. Men mannen ønsker ikke et barn, han liker seg ikke rundt barn. Vi hadde en liten diskusjon for 1 uke siden om dette, og jeg godtok det at han ikke ville ha en liten familie, jeg vil ikke tvinge han. Men nå virker det ut som han snakker rundt grøten, sier at jeg ikke kan gi opp min største drøm om og få barn og at jeg kan finne en mann som vil gi meg en unge, men greien er at det er HAN jeg vil ha en familie med, det er han jeg vil dele livet mitt med til vi blir gamle. Føler han vil at jeg skal dumpe han og finne en mann som vil gi meg det jeg ønsker meg, men han sier det ikke. Han har forandret seg etter den lille diskusjonen. Hva kan jeg gjøre? Jeg må velge mellom han eller et barn, og jeg vil jo såklart ha han,for jeg elsker han og han er sjelevennen min. Føler egentlig at han vil vi skal gå fra hverandre men at han ikke tørr å si det... Anonymous poster hash: 54f63...434 Han er altså da for redd til å dumpe deg selv... 2
makkapakka Skrevet 14. april 2014 #19 Skrevet 14. april 2014 ville ha slått opp og se hvordan han reagerte da.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #20 Skrevet 14. april 2014 TS: Anbefaler deg å lese dette http://www.selvvalgtsinglemor.dk/2014/04/13/jeg-dumpede-kaeresten-fordi-han-ikke-ville-have-born-da-jeg-ville/ Anonymous poster hash: 06b28...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå