Gå til innhold

Innebygd stekovn fra Ikea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt kjøkken på Ikea og da med innebygd stekovn, men jeg syns den var så fryktelig liten! Kikka jo på alle og de var samme str. alle sammen og skapet er jo 60 centi bredt, men platene virka så små...

Samtidig er det jo veldig mange som har kjøkken fra Ikea og overlever, hvordan gjør dere det når dere skal steke store ting? Er jo ikke plass til store ribba inni der feks.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjotten
Skrevet

Jeg stekte en kalkun i en hybel ovn for et år siden.. Den var såpass liten at jeg måtte dytte kalkunen inn, og den var rundt 1mm klaring fra toppen av ovnen, mens kalkunen var most inni sidene på ovnen.. Den ble for øvrig veldig god og bra stekt..

Kanskje du kan finne bilde av ovnen? 60cm høres ikke så altfor lite ut synes jeg.

Skrevet

60 cm er skapet (og standard bredde på vanlige stekovner). Hvor stor den er inni vet jeg ikke, men syns den virker veldig liten i forhold til den vanlige jeg har nå... Bilder finner du på Ikea.no, men man får jo ikke følelse av størrelsen på de vs. vanlige ovner fra et bilde.

Men regner med det er flere her inne som har stekovn fra Ikea, så tenkte å høre om det bød på noen problemer eller om man blir vant til det :)

Skrevet

Hvilken bestilte dere, da? Ikea har forskjellige størrelser på ovnene sine, selv om de går inn i 60-skapene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...