AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Hei, har noen av dere bestilt iphoto fotobok i det siste, laget på en ipad? Jeg har investert mye tid i denne boken, og tenker snart å sende den inn. Jeg har mye tekst, og endel bilder. Jeg regner jo med at apple vet hva de driver med, men jeg bekymrer meg litt fordi teksten er så uklar/uskarp! Uansett hvilken skriftstørrelse jeg velger. Og jeg bruker den fonten/skrifttypen som er satt som standard av programmet. Når jeg ser på sidene (ok zoomer meg inn ved å forstørre med å bevege fingrene fra hverandre), er både bildene og tekstene uskarpe,. Når jeg klikker meg inn på hvert bilde spesifikt (eller trykker edit) kommer bildene klare og fine opp. Men teksten er og forblir uskarp, uansett. Er det en måte å få et "preview" av fotoboken på, på ipad? Jeg har lett, men finner ingen meny for det. Det er jo så sparsomt med valg og menyer i disse appene.... Forstår det som at de som jobber fra PC kan velge å få opp preview... Ellers vil jeg gjerne høre hva dere som har fått slike bøker i hendene mener om dem, er det god kvalitet? Anonymous poster hash: b8f8d...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå