Smilla78 Skrevet 8. juni 2004 #1 Skrevet 8. juni 2004 Jeg har fet hud med kviser og må derfor gå for oljefritt. Har dere noe å anbefale? Jeg er veldig nøye med rens av huden, men har lyst å prøve noen nye produkter.
Gjest Ethereal Skrevet 8. juni 2004 #2 Skrevet 8. juni 2004 Kanskje huden din er irritert? Isåfall ville jeg holdt meg unna sterke produkter, og heller satset på noe mildt. Min anbefaling er Dermalogica Ultra-calming Cleanser. Det er en slags kremgele som renser mildt, ikke er fettete, og som også kan fjerne øyensminke. Hold deg unna skummende produkter.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #3 Skrevet 8. juni 2004 Dermalogica er fantastisk. Kanskje spes. cleansing gel, fra samme merke også kunne värt noe. Den er iallefall for hud med tendenser til å bli fet! Jeg bruker den og etter at jeg startet med hele serien er huden veldig fin. Ellers burde du også bruke fukt i samme serie. Det er fuktigetskremen som er det avgjörende når du har hudproblemer. Har du kviser må du ikke finne på å bruke sterke produkter som törker huden. :-)
stikkelsbær Skrevet 8. juni 2004 #4 Skrevet 8. juni 2004 Er ikke Dermalogica et ganske dyrt merke? Men de er kanskje drøye i bruk, eller? Har hørt mye bra om Dermalogica, og siden produktene heller ikke er testet på dyr blir det nok mest sannsynlig det neste gang jeg skifter serie :-)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 8. juni 2004 #5 Skrevet 8. juni 2004 Det er ikke dyrt i forhold til andre hudpleieserier i samme klasse! De er dröye og veldig bra
Gjest Ethereal Skrevet 8. juni 2004 #6 Skrevet 8. juni 2004 473ml Ultracalming Cleanser (sikkert også de andre typene) koster ca 420 hos hudpleier, litt billigere via internett. Varer ca 6 mnd ved bruk 2 g/dag.
Nana Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Jeg bruker Dermalogica sin Anti-bac cleansing gel (eller noe sånt) i perioder jeg har kviser og er veldig fornøyd med den. Syns ikke den tørker ut huden i særlig grad men hjelper mot kviser. Ultracalming cleanser bruker til vanlig.
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2004 #8 Skrevet 9. juni 2004 Jeg vil absolutt anbefale Dermalogica Anti Bac wash dersom du har fet, kvisete hud (ultracalming og special cleansing gel er gode og milde, men holder ikke til en slik hud). Jeg har samme hud selv, og er blitt mye bedre med Anti Bac!
kornelia84 Skrevet 9. juni 2004 #9 Skrevet 9. juni 2004 Sjekk ut Dermalogica.no, der er en produktguide med anbefalinger til forskjellige hudtyper
kornelia84 Skrevet 9. juni 2004 #10 Skrevet 9. juni 2004 Er det forresten noen som vet hvor de selger Dermalogicaprodukter på nett?
Lumiah Skrevet 9. juni 2004 #11 Skrevet 9. juni 2004 De selger Dermalogica på bl.a. www.lookfantastic.com , www.essentialdayspa.com . og på www.dermstore.com
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2004 #12 Skrevet 9. juni 2004 Jeg bruker Cliniques Anti spot renseskum, den er bra...men IKKE drøy i bruk. Tror jeg skal prøve Dermalogica anti bac etter at den tar slutt, selv om jeg ikke var spesielt fornøyd med forrige rensekrem jeg hadde derfra.
Uma Skrevet 3. august 2004 #13 Skrevet 3. august 2004 Declèor rensegel for fet/uren hud og Decleor mattende lotion er bra. Bruker du Declèor Aromessence ylang ylang er du på god vei.... I det hele tatt... Declèors produkter funker for de fleste. Go sommer videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå