AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #1 Skrevet 14. april 2014 Ja... Jeg betalte 10.000 for håret å etter 2 dusjer er det helt jævlig tørt å flisete? En annen frisør trodde jeg hadde gått med det i 3 mnd men har bare hatt det i 5 dager. Noen som har opplevd dette med hairtalk. Har beukt produktene etter buksanvisning. De i frisørsalongen sier de må sende inn håret å de ikke kan garantere meg nytt hår? Kan de gjøre det? Hva skal jeg gjøre. Hjelp. Har hatt billig hår fra pilus før å dette skjedde ikke å dette skal liksom være det beste håret på markedet. Anonymous poster hash: a5972...07d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #2 Skrevet 14. april 2014 Trenger virkelig dvar raskt. Har time kl 13.00 å er skikkelig fortvilet å lei meg. Føler jeg har tørket meg i rumpa med 10.000 kr :-( Anonymous poster hash: a5972...07d
Mrs.Smith Skrevet 14. april 2014 #3 Skrevet 14. april 2014 Kontakt Hairtalk selv også, via Facebook siden deres. Legg frem det som har skjedd og se hva de svarer. Jeg har ikke erfaring med Hairtalk, men har tatt extensions hos frisør og det er ikke alltid de er like villige til å fikse opp i ting. Jeg har iallefall opplevd lite serviceinnstilte frisører når det gjelder extensions. Men stå på krava, 10.000 er jo en halv månedslønn!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #4 Skrevet 14. april 2014 Kontakt Hairtalk selv også, via Facebook siden deres. Legg frem det som har skjedd og se hva de svarer. Jeg har ikke erfaring med Hairtalk, men har tatt extensions hos frisør og det er ikke alltid de er like villige til å fikse opp i ting. Jeg har iallefall opplevd lite serviceinnstilte frisører når det gjelder extensions. Men stå på krava, 10.000 er jo en halv månedslønn! Prøvd å ringe de men de svarer ikke på tlf... Noen flere tips noen? Anonymous poster hash: a5972...07d
Gjest BabyBlue Skrevet 14. april 2014 #5 Skrevet 14. april 2014 Klagklagklag: det har du lov til, tropp opp hos frisøren og stå på krava dine. Ikke vær redd for å være bitchy, det kan godt hende de prøver å sno seg unna for å spare penger, men ikke la de. Når du betaler 10 000 for hår burde det følge med diamantstøv og regnbuejuice, ikke flisete tupper!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2014 #6 Skrevet 14. april 2014 De tok en kur og stusset det litt å ba meg komme tilbake om en uke for å se på håret. Kom også med masse unnskyldninger på hvorfor håret var slik. Skuffet. Flere som har dårlig erfaring med hairtalk? TSAnonymous poster hash: a5972...07d
Gjest BabyBlue Skrevet 14. april 2014 #7 Skrevet 14. april 2014 Hvis det blir verre synes jeg at du bør du få igjen pengene, eventuelt nye extensions. Hvis ikke kan du fint gjøre skade på salongens omtale, dårlige rykter flyr fortere enn gode, husk det. Igjen: 10 effings tusen! Du kunne kjøpt deg en råfin veske for den prisen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå