Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket aktivitetsarmbånd bør jeg kjøpe?

Anonymous poster hash: c68c5...2a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme, og evt om det er verdt pengene.

Jeg trenger å finne motivasjon til aktivitet etter et år med lite aktivitet grunnet skade. Nå er skaden så godt som borte og jeg MÅ komme meg i gang igjen, men mangler motivasjon.

Skrevet

Jeg liker fitbiten min! Logger enkelt skritt, og søvn, kalorier o.l. Kan legge inn både mat og vann og kan synkes med runkeeper og myfitness pal :) Holder lenge på strømmen!

Eneste jeg kunne ønske var en oversikt over hvor jeg gikk! Nå beregner den bare km lengden på skrittlengden min!

Skrevet

Jeg har lest rundt på nett å jeg kommer til å kjøpe meg fitbit.

AnonymBruker
Skrevet

Nike Fuelband!

Anonymous poster hash: a49c5...b34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er veldig fornøyd med min fitbit flex.

Skulle jeg hatt et annet, hadde valget falt på enten Fitbit force, når det kommer til Norge, eller Polar loop.

Anonymous poster hash: d9105...771
Skrevet

Jeg er også interessert i å kjøpe et aktivitetsbånd. Jeg synes de er ganske dyre, særlig med tanke på at jeg ofte går fort lei av ting. Er det noen som vet om hvor det kan være gunstigst å kjøpe?

Skrevet

Jeg venter i allefall til Sony sin versjon kommer, synes det så veldig fin ut.

Skrevet

Har Apple et? Noen som i så fall har prøvd det?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg liker fitbiten min! Logger enkelt skritt, og søvn, kalorier o.l. Kan legge inn både mat og vann og kan synkes med runkeeper og myfitness pal :) Holder lenge på strømmen!

Eneste jeg kunne ønske var en oversikt over hvor jeg gikk! Nå beregner den bare km lengden på skrittlengden min!

Jeg leste feil i farten, skjønte ikke hva en "runkeper" var :ler:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Fitbit, men ikke den som er et armbånd. Det sies at den som kan festes i buksa eller BHen er mer nøyaktig, og det sier seg jo litt selv, fordi armen blir viftet en del med.

Anonymous poster hash: 7f59b...cda
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fit bit :)

Anonymous poster hash: f7f7e...8e9
Skrevet

Har i dag kjøpt meg polar loop. Er det noen her som har erfaring med det? Det står at den er vanntett, bør jeg likevel ta det av når jeg dusjer? Tenker på såpe, shampo etc kanskje ikke er bra.

Gjest Eurodice
Skrevet

Har i dag kjøpt meg polar loop. Er det noen her som har erfaring med det? Det står at den er vanntett, bør jeg likevel ta det av når jeg dusjer? Tenker på såpe, shampo etc kanskje ikke er bra.

Ta den av du. Best å være på den sikre siden.

Skrevet

Det er egentlig sånn jeg tenker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...